Durochris Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Vært stille her i det siste. Spottet en sølvfarget E46 Touring med style 95 felger og sota frontlykter i dag. Fin fitment på den også. Sto på Shell i Vestby tidligere i dag. Noen her sin? Jepp, tråd her: http://bimmers.no/topic/783683-bmw-e46-touring/page-4#entry2947514 olchristian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Jepp, tråd her: http://bimmers.no/topic/783683-bmw-e46-touring/page-4#entry2947514Den er min! Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Se der, ja! Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 I dag kan jeg utrolig nok bidra med noe BMW-spotting. Først en tilsynelatende pen 1986 E28 "518is" i en fin farge... Så en sliten og avskiltet E23 med automatkasse... Og en grom 1983 Granada stasjonsvogn med 2.3-literen. Fredrik og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Spotta en matt grå m4 på Nesodden i dag, noen her inne? Rakk ikke ta bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Spotta en matt grå m4 på Nesodden i dag, noen her inne? Rakk ikke ta bilder.. Sikkert millhouse sin. Nesten helt sikker på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Har spottet M4'en hans i Ski-området tidligere, så er nok den, ja HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Den granadaen står ved ensjø faktisk...ser den hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 (endret) Lå ett par biler bak en pen Alpinhvit F10 med 4 utblås og Performance lippe på bakluka på vei fra Bryne til Klepp i 16-tiden i går. Føler jeg har sett denne her inne men klarer ikke ta igjen hvem det er sin. Mener den var BS-regget. Noen som vet hvem? Endret Mars 31, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 (endret) Walkabout sin? Edit: Leste F11 i farta Endret Mars 31, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Var han jeg tenkte på med en gang siden jeg har fått med meg at han er i distriktet. Men jeg fant også ut at han har F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Sikkert millhouse sin. Nesten helt sikker på det Men milhouse sin er vel ikke matt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Men milhouse sin er vel ikke matt? Helt riktig. min står trygt plassert inne i butikken og venter på ny eier. løp og kjøp gutter! Vi har faktisk solgt 2 stykk f80 M3 de siste ukene. vi kjøpte inn en Moonstone som kom inn i butikken på en fredag. kunden signerte kontrakt på mandag! Så ble det rygget inn en Silverstone som fikk stå i 10 dager! Den matt grå fikk vi rett etter jul. Den er blitt modifisert litt med tanke på utseende. tror kunden hentet den for ett par uker siden på sommerhjul. Kommer til å gå i oslo/nesodden området. Bilder: https://www.facebook.com/#!/MarcoReklame/photos/pcb.10152830905247655/10152830903387655/?type=1&theater ellers skulle jeg gjerne oppdatert spottetråden litt selv. Har akkurat kommet tilbake fra 2 uker i Dubai. Er så sykt land at det ikke går ann! Hvordan får jeg bilder fra iphone og over hit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Litt artig at det har blitt litt fart i salget av nye M-biler i Norge, det blir jo bra for oss andre om en 10-15 års tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 I dag kan jeg utrolig nok bidra med noe BMW-spotting. Først en tilsynelatende pen 1986 E28 "518is" i en fin farge... Så en sliten og avskiltet E23 med automatkasse... Og en grom 1983 Granada stasjonsvogn med 2.3-literen. Faren til en bekjent av meg kjøpte faktisk en av de aller siste Granada Mrk.II som ble bygget i februar 1985. Han påsto at det var den tredje eller fjerde siste som ble produsert og jeg husker at han fikk bilen i påsken det samme året. Jeg husker også at bilen ble kjøpt hos en Ford forhandler i Köln. Den sto på tyske eksport/tollskilter i påvente av franske ambassadeskilter (han jobbet i den norske utenrikstjenesten). Bilen var en Ghia (skinn, trepaneler, takluke etc.), stasjonsvogn, hadde blå metalliklakk (himmelblå) og den hadde V6 motoren på 2,3 liter med manuelt gear. Jeg vil ikke påstå at jeg syntes bilen var fin den gangen i 1985, men den hadde utrolig god plass og motoren var behagelig selv på Autobahn. Bilen hadde helt klart en tradisjonell "amerikansk" attityd/fremtoning. Mye mer enn senere europeiske utgaver av store modeller fra Ford... Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå