Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Lå ett par biler bak en pen Alpinhvit F10 med 4 utblås og Performance lippe på bakluka på vei fra Bryne til Klepp i 16-tiden i går. Føler jeg har sett denne her inne men klarer ikke ta igjen hvem det er sin. Mener den var BS-regget. Noen som vet hvem?

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men milhouse sin er vel ikke matt?

Helt riktig. min står trygt plassert inne i butikken og venter på ny eier. løp og kjøp gutter!

Vi har faktisk solgt 2 stykk f80 M3 de siste ukene. vi kjøpte inn en Moonstone som kom inn i butikken på en fredag. kunden signerte kontrakt på mandag! Så ble det rygget inn en Silverstone som fikk stå i 10 dager! Den matt grå fikk vi rett etter jul. Den er blitt modifisert litt med tanke på utseende. tror kunden hentet den for ett par uker siden på sommerhjul. Kommer til å gå i oslo/nesodden området.  

Bilder: https://www.facebook.com/#!/MarcoReklame/photos/pcb.10152830905247655/10152830903387655/?type=1&theater

ellers skulle jeg gjerne oppdatert spottetråden litt selv. Har akkurat kommet tilbake fra 2 uker i Dubai. Er så sykt land at det ikke går ann! Hvordan får jeg bilder fra iphone og over hit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kan jeg utrolig nok bidra med noe BMW-spotting.

Først en tilsynelatende pen 1986 E28 "518is" i en fin farge...

Så en sliten og avskiltet E23 med automatkasse...

Og en grom 1983 Granada stasjonsvogn med 2.3-literen.

Faren til en bekjent av meg kjøpte faktisk en av de aller siste Granada Mrk.II som ble bygget i februar 1985. Han påsto at det var den tredje eller fjerde siste som ble produsert og jeg husker at han fikk bilen i påsken det samme året. Jeg husker også at bilen ble kjøpt hos en Ford forhandler i Köln. Den sto på tyske eksport/tollskilter i påvente av franske ambassadeskilter (han jobbet i den norske utenrikstjenesten). Bilen var en Ghia (skinn, trepaneler, takluke etc.), stasjonsvogn, hadde blå metalliklakk (himmelblå) og den hadde V6 motoren på 2,3 liter med manuelt gear.

Jeg vil ikke påstå at jeg syntes bilen var fin den gangen i 1985, men den hadde utrolig god plass og motoren var behagelig selv på Autobahn. Bilen hadde helt klart en tradisjonell "amerikansk" attityd/fremtoning. Mye mer enn senere europeiske utgaver av store modeller fra Ford... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...