Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel ikke lov å bruke utenlandsregga biler om man er bosatt i norge heller...?

Er vel bare lov i en viss periode. En mnd eller noe sånt. Tipper den blir omreg til norsk etterhvert. Igjen så kan jeg ikke se noen logikk i det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det "bare" er en M50d så kunne du godt ha revet av det fem tallet :P

Det der er så jævla harry, enten får man stå for det man har kjøpt, ellers kan man gi faen. Hater "emblemtuning", heller utgi seg for noe mindre enn det er, enn motsatt. Legg lapp på ruta hans neste gang!  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om emblemtuning. Jeg ble skikkelig lurt av en tøff Chrysler 300C som hadde 5.7 Hemi-emblemer både bak og på forskjermene. Tenkte at dette var nå en unik bil her til lands, men fant ut nå at det var en 2.7 V6...

Men rett bortenfor sto en 1994 MB R129 500 SL i en litt sjelden rødfarge. Disse ble nesten utelukkende solgt i Europa i grå og svart, men i USA går det en del røde. Tipper denne er importert fra California.

post-47117-0-09932900-1429120480_thumb.j

post-47117-0-77006500-1429120483_thumb.j

post-47117-0-74961200-1429120486_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi en Mercedes E 200 cab på vei hjem fra jobb i går, på E18 sydover rett før Liertoppen. Veldig spesiell, glinsende farge, minner om røde julekuler. Den står registrert med grå farge, så rødfargen er antakelig foliert?

(Ja, jeg må snart vaske bilen min!)

post-84384-0-77461500-1429275034_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi en Mercedes E 200 cab på vei hjem fra jobb i går, på E18 sydover rett før Liertoppen. Veldig spesiell, glinsende farge, minner om røde julekuler. Den står registrert med grå farge, så rødfargen er antakelig foliert?

(Ja, jeg må snart vaske bilen min!)

Ja, den er foliert i rød "chrome" av scandinano i Drammen. Skotvedt som selger disse bilene, folierer noen av bilene deres for å få mer oppmerksomhet. Er en som er gull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...