FredrikE24 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Tapatalk er visst ikke bare bare på ustabilt nett.. Jeg tar selvkritikk... Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheNorwegianPetrolHead Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Noe av det jeg har spottet i det siste+ fra gatebil 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 BMW X5 M5 Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Ettersom det "bare" er en M50d så kunne du godt ha revet av det fem tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Er vel ikke lov å bruke utenlandsregga biler om man er bosatt i norge heller...? Er vel bare lov i en viss periode. En mnd eller noe sånt. Tipper den blir omreg til norsk etterhvert. Igjen så kan jeg ikke se noen logikk i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Ettersom det "bare" er en M50d så kunne du godt ha revet av det fem tallet Det der er så jævla harry, enten får man stå for det man har kjøpt, ellers kan man gi faen. Hater "emblemtuning", heller utgi seg for noe mindre enn det er, enn motsatt. Legg lapp på ruta hans neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Når vi snakker om emblemtuning. Jeg ble skikkelig lurt av en tøff Chrysler 300C som hadde 5.7 Hemi-emblemer både bak og på forskjermene. Tenkte at dette var nå en unik bil her til lands, men fant ut nå at det var en 2.7 V6... Men rett bortenfor sto en 1994 MB R129 500 SL i en litt sjelden rødfarge. Disse ble nesten utelukkende solgt i Europa i grå og svart, men i USA går det en del røde. Tipper denne er importert fra California. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Støtte på den sjukeste teslaen ever igår. Foliert i rød velour!!!! Rakk seff ikke ta bilde, men så slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Men rett bortenfor sto en 1994 MB R129 500 SL i en litt sjelden rødfarge. Er en kjenning av meg sin, den der. Han har en E38 728i også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Jeg har alltid likt Jaguar XJS - synes det er en av de tøffeste bilene som kom på 70-tallet. Fant en godbit fra 1991 med V12. Skulebollen og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Mercedes-AMG GT kan skimtes i sidespeilet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheNorwegianPetrolHead Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 (endret) Mercedes-AMG GT kan skimtes i sidespeilet.... Var den på skilter? Endret April 17, 2015 av TheNorwegianPetrolHead Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Mercedes-AMG GT kan skimtes i sidespeilet.... Hvilken bil kjører du?? z3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Liten Audi.. Fin lyd.. I Stavanger nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Kjørte forbi en Mercedes E 200 cab på vei hjem fra jobb i går, på E18 sydover rett før Liertoppen. Veldig spesiell, glinsende farge, minner om røde julekuler. Den står registrert med grå farge, så rødfargen er antakelig foliert? (Ja, jeg må snart vaske bilen min!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheNorwegianPetrolHead Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Kjørte forbi en Mercedes E 200 cab på vei hjem fra jobb i går, på E18 sydover rett før Liertoppen. Veldig spesiell, glinsende farge, minner om røde julekuler. Den står registrert med grå farge, så rødfargen er antakelig foliert? (Ja, jeg må snart vaske bilen min!) Ja, den er foliert i rød "chrome" av scandinano i Drammen. Skotvedt som selger disse bilene, folierer noen av bilene deres for å få mer oppmerksomhet. Er en som er gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå