Dweezil Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Denne stod parkert i nabolaget mitt tidligere i dag. Har ikke sett den her før, men det var mange stivpyntede folk i hagen til et hus like ved, så jeg tenker eieren var gjest på en konfirmasjonsfest eller noe slikt. Stilig bil, i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Kikka litt på Finn på di Skyline, og mtp bilder så er er nesten sikker på at det var r34 eg såg, sku gjerne ha tatt bildet, men kjørte bil og liker ikkje å bruke tlf med mindre det er absolutt nødvendig Kanskje det var denne: Tok dette på Grønland og sett den litt rundt i Oslo. Dritkul bil! Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Denne stod parkert i nabolaget mitt tidligere i dag. Har ikke sett den her før, men det var mange stivpyntede folk i hagen til et hus like ved, så jeg tenker eieren var gjest på en konfirmasjonsfest eller noe slikt. Stilig bil, i alle fall! Liker denne. Det er vel en 996 Turbo. Mye bil for pengene og helt klart en bil jeg har lyst til å eie. Spesielt med Technart Felger og litt ekstra stylling så den ikke ser så tam ut Dweezil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Kanskje det var denne: Tok dette på Grønland og sett den litt rundt i Oslo. Dritkul bil! Huff.. Stakkars Skyline sier nå bare jeg altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Liker denne. Det er vel en 996 Turbo. Mye bil for pengene og helt klart en bil jeg har lyst til å eie. Spesielt med Technart Felger og litt ekstra stylling så den ikke ser så tam ut Ja, 996 Turbo, 2002-modell, 420 hk. Synes den ser uforskammet fresh ut til å være 13 år gammel! Det ligger en på finn.no til ~500k: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55480312 Dersom jeg hadde vært i markedet for å lindre 40-årskrisa, så måtte noe slikt være en svært het kandidat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Disse bildene er gamle. Men jeg var en tur innom Møller Bil Ensjø ifjor sommer og så noe rødt som var tildekket på plassen deres. Var med en kompis som var nysgjerrig. Husker jeg leste en artikkel om en Rød R8 som brant opp. Dette er visst denne: http://www.dt.no/nyheter/luksusbil-totalskadd-i-bilbrann-1.8466090 Vårmønstring imorgen. Gleder meg. Håper dere tar turen dit. Flott vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Her er en Svart Skyline som ble solgt av Pettersen AutoImport. Til dere som snakker om antall R34'er i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Ville heller hatt den Supraen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Ville heller hatt den Supraen.. Kan jeg forstå. Valget er vanskelig når det står mellom en R34 Nismo og en Supra TT.. Det at P.W kjørte dem begge gjør det ikke mindre vanskelig å velge hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Tror nok ikke det der er noe Nismo. Skulle jeg hatt en Skyline GT-R så hadde jeg heller gått for en R32 eller R33 Men siste generasjon av Supra har jeg alltid likt veldig mye! Både utseende og motor er perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Supra er på min topp 5 liste over drømmebiler også Gud, for en fantastisk bil. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 ^ Skyline R34 har vært drømmen siden NFSU.. 2003? Men så kom NFSMW med M3 GTR, ikke dumt det heller! Men da jeg fikk se F&F-bilene + myee mer digg på Oslo motorshow for en del år siden, svimte jeg nesten av. Den sølvgrå Skyline'n, og Eleanor, samt masse mer gromt, helt rått. Sorry for offtopic, btw, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 (endret) Den svarte r34'n har jeg på film opp fra Kværner området og opp til Ryen. Gasset litt, men hadde håpet ett skikkelig drag opp tunellen som ikke ble noe av. Var vel relativt original vil jeg tro..? Edit: film https://youtu.be/zUf6utksJ6M Endret Mai 10, 2015 av Silverboy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Mellom Drammen og Oslo akkurat nå BREIE bakhjul på den [emoji85] Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Den svarte r34'n har jeg på film opp fra Kværner området og opp til Ryen. Gasset litt, men hadde håpet ett skikkelig drag opp tunellen som ikke ble noe av. Var vel relativt original vil jeg tro..? Edit: film https://youtu.be/zUf6utksJ6M Hva er det du kjører a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå