Kristiansan'årn Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Spotta en hotrod her om dagen, breie skjermer hvite dekkvegger kappa tak, dårlig bilde da ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwayRichStreets Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 https://www.facebook.com/NorwayRichStreets Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Møtte på en Jaguar E-Type i Horten i dag. Tøff gammel sak Sent from my iPhone using Tapatalk Galro, hermanoo90 og Werther reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Spenstig farge på den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwayRichStreets Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 https://www.facebook.com/NorwayRichStreets Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 1975 Citroen Ds par Fredrik, on ipernity 1977 Mini Pick-up par Fredrik, on ipernity Werther, Fredrik og Krika reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Fann noe lurt på parkeringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Fin fin 88' 535i spottet hos en nabo til mine foreldre. Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Morsomme er at gassalarmen gjekk av i tunnelen etter bilane kjørte igjennom Galro, hermanoo90, Grastolifts og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Fredagens spotting. Litt her og der. Var innom Insignia og fikk se flere forskjellige Jaguar XE som skal vises 12.Juni. Ta dere en tur mropedal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Jeg ser at nivået på bilene etter hvert har blitt ganske høyt i denne tråden. Bilene som fanger min interesse er som regel i de lavere prisklasser, og jeg håper dere tåler litt "billigbiler" også. De kuleste bilene jeg har sett de siste dagene: Det er alltid en glede å se E28 langs veien, i dette tilfellet en 1985 520i. En hakket mer sjelden bil er Citroen CX - en sliten 1986 modell med samme eier siden 1990 (!). En pen 1984 911 Carrera 3.2 (import 1997). Kanskje det beste året av G-serien - Carrera 3.2 økte jo en del i vekt årene etter. 1975 SAAB 95 går det lenge mellom hver gang man ser. Ikke akkurat noen skjønnhet. Fant også to stk moderne BMW som jeg har sansen for - en 2001 330i Cab og en fin 2006 E92 325i manuell. Synes også en 1991 Audi S4 2.2 fortjener å være med. Denne er helt original, fortsatt registrert som varebil og har hatt samme eier siden import i 1995. Runder av med en MB S123 med blanke hjul og en 1984 Cadillac Eldorado Biarritz. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Det var godt med fukt i den lykta på RS6en VAG kvalitet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Nuja, sånn ser min ut etter vask også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Det gjør ikke min! Men nok om det, vi tåler noen spottings av billigbiler også Werther Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Det var godt med fukt i den lykta på RS6en VAG kvalitet.... Av det eg har skjønt så har f10/f11 slitt med dugg i lyktene. Dugg i det du kaller for verdens beste bil, så ikkje vær nedlatande mot VAG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå