Shattered Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Helt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Har kommet over denne strøkne og originale E34en ved to anledninger i Oslo, men dette er det beste bildet jeg har tatt av den. 1989 535ia, førstegangsreg 1990 og samme eier siden 1993 (eier f.1937). Tror dette er Oslos peneste bruks-E34, jeg har i hvertfall ikke sett noen tilsvarende i Stor-Oslo siste året. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Du får ta deg en tur til Torshov. Pleier å stå en gul en i Hans Nielsen Hauges gate, og en blå en i Presidentgata. Denne hvite var ny for meg og stod parkert i Hegermanns gate ved oksen. Alle 3 er av den klassiske typen, ikke den nye retroinspirerte klovnebilen. Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg har bilder av den gule! 1971 Fiat 500 par Fredrik, on ipernity 1971 Fiat 500 par Fredrik, on ipernity Werther, Fredrik, hermanoo90 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Fantastisk timing og ikke minst flaks på det siste bildet, Galro. Hvor ofte ser man 2CV og Fiat 500 gatelangs - samtidig? Der var du heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Ja, utrolig mye gammelt, sært og kult (Saab, Volvo, Renault, Peugeot o.l.) på østkanten Som bildene til Galro og Werther klart viser... Jeg har egentlig ikke spesielle følelser for eldre italienske biler (foretrekker japanske klassikere), men det er beundringsverdig at man nå og da ser 30+ år gamle italienere som på mirakuløst vis fortsatt finnes på veiene! De faller jo praktisk talt fra hverandre av seg selv! Hadde en muligens sammenlignbar tidlig 80-talls Mini før, den mista for eksempel eksosen på bakken under en kjøretur. Haha, det er utrolig slitsomt å ta vare på gammel bil, all respekt til mennene som tar vare på bilkulturen. Ser denne Datsunen ganske ofte her, men er ikke så mange andre japanere i området. Det går for det meste i Franske og Italienske her. Men dukker stadig opp noe en ikke har sett før. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Feeeet datsun! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Fantastisk timing og ikke minst flaks på det siste bildet, Galro. Hvor ofte ser man 2CV og Fiat 500 gatelangs - samtidig? Der var du heldig Hehe, jeg så den komme et stykke unna så jeg timet det slik at de begge kom med på bildet. Når det er sagt synes jeg faktisk de orginale Fiat 500-ene er overraskende vanlig i Oslo. Jeg tror det er den typen biler jeg har nest flest bilder av etter Boble. 2cv derimot er langt sjeldnere uten at jeg helt vet hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Absolutt et kult bilde Galro. Fiat 500, 2CV, Boble og Mini... det hadde vært noe på det samme bildet fra en alminnelig situasjon i gatebildet, men det er kanskje for mye forlangt å finne... noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Hvit Mercedes S63AMG 4MATIC Coupe....med gull calippere og hvitt interiør...og hvitt ratt.... Nybilpris på nærmere 3mill.... Fyfaen den bilen er vakrere i virkeligheten enn på bilder! 2015-mercedes-benz-s63-am-3_600x0w.jpg Apropo Dubaifolka..kjørte par av dem igår...de gadd ikke gå fra Tjuvholmen til Akerbrygge...så...jah... De var ikke direkte imponert over The Thief Hotel... spesielt siden de fant ut at det var det beste hotellet her...Og bilene hadde de fløyet inn..Og de hadde bulka Ghosten siden alt var så bittelite i Norge at de ikke klarte å puste.... Spotta også norges eneste hippietreff siste årene... 11913041_10156097799310045_2125452743_n.jpg YZ regga, det e i harstad, troms arti å se at hippian kjøpe bil fra nord norge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 (endret) Litt ymse de siste dagene. Stordalens el.SLS, GT3 CS, 911E, Padde, Boble med snodig skall, Bristol 401, BMW 700 og tilslutt en gammel Cadillac som stikker den lange snuten sin frem. Endret September 7, 2015 av N.E.W. Fredrik, Galro og Werther reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 Skallet på Bobla er ment å etterligne Bizzarrini Manta. Fantastisk Bristol-spot. Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4dct Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Front splittern var løs og skrapet opp[emoji107] sandersander, HenrikSolberg, Chris11slett og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Spotta den der på Gardermoen for noen uker siden. Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Noen her som har spottet Honda S600/S800 før? Finnes de i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Vågalt å kjøre rundt i Oslo sentrum med sånn leppe, kan peke ut mange steder hvor den garantert skraper nedi. Er det forresten er bot jeg ser i frontruta der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå