janerik171187 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Ja, tatt i betrakting passasjeren veit korsen en coupe funker med dinna knappen på hjørne av stolen [emoji12] Sent fra min D6603 via Tapatalk på e30 ivaffall, (vil tippe fleste andre bmw coupe har det og ) er det spak på begge sider av passasjerstolen, så du som sjåfør klarer klappe opp passasjerstolen uten å flytte deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 E92 har kun hendel for å ta frem setet på utsiden, men er ikke akkurat vanskelig å nå den på passasjersetet fra førersetet. Det folk har størst problemer med er å slippe den igjen mens de tar frem setet, slik at det går tilbake til samme stilling, når man tar det på plass igjen. Irriterende når det blir stående helt fremme fordi enkelte trenger 10 beskjed minst for å huske det. Ellers er det ikke noe problem med 2-dørs familiebil. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 E92 har kun hendel for å ta frem setet på utsiden, men er ikke akkurat vanskelig å nå den på passasjersetet fra førersetet. Det folk har størst problemer med er å slippe den igjen mens de tar frem setet, slik at det går tilbake til samme stilling, når man tar det på plass igjen. Irriterende når det blir stående helt fremme fordi enkelte trenger 10 beskjed minst for å huske det. Ellers er det ikke noe problem med 2-dørs familiebil.Skeptisk, men okei. Har enda ikkje sett en familie gå ut av en coupe enda. [emoji13] Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Har fungert for meg i 3,5 år, men har vokst opp med at det faktisk er lov å kjøre noe annet enn stasjonsvogn eller flerbruksbil når man har barn. Flere ganger vært 4 personer på ferie i den, og flere turer hver vinter med 3 personer, 6 par ski og ikke noe lastet på taket. noekult og R4F431 RAFAEL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 1970 Chevrolet El Camino par Fredrik, on ipernity 1970 Chevrolet El Camino par Fredrik, on ipernity 1970 Chevrolet El Camino par Fredrik, on ipernity Werther og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian- Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Noen som har noen gode bilder av Bertrand sin Aventador? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Alpina B3 på parkeringen på jobb[emoji16] Spottet denne antenna på ein Ford Synest denne takboksen var av den største typen? Aldri sett ein så brei ein Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Den takboksen må da være ment for en Hiace eller noe i den størrelsen haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Jeg tipper at den takboksen er et telt man kan slå opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 3'er med fin farge, 991 med enda finere farge, herlig 2002 Touring med finest farge. Til slutt en sen 928. Skulebollen og Powerplant reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Siden bimmersfolk flest ikke bryr seg om "plastraketter" så får jeg bare si, rimelig digg 350Z ved siden av 2002'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Det er en 350Z. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Skrev jeg ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Av en eller annen grunn leste jeg 370Z. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Åja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå