Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ved siste ukes høydare:

En 80-talls Honda Goldwing som står forlatt og avskiltet gatelangs med en del begynnende rust. Har stått slik en god stund.

1990 (1999) Porsche 944 Turbo med km-stand på nærmere 300k, 1971(2003) MB 280SL og en NSU Prinz 30.

IMG_1053.JPG

IMG_1054.JPG

IMG_1055.JPG

IMG_1057.JPG

IMG_1058.JPG

IMG_1059.JPG

IMG_1060.JPG

IMG_1063.JPG

IMG_1064.JPG

IMG_1065.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Deividas Siurys skrev:

Baklykter ligner på Mercedes, men tenkte kanskje noen hadde peiling på modellen :)

Mercedes lager jo bilene sine så like de bare kan om dagen, men logisk sett så er det nok E-klassen. Sikkert en fremtidig hybrid variant som testes ut, siden den ordinære modellen er sluppet ut i allmenheten allerede. Pen bil forøvrig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17. mars 2016 at 21.39, williamthomas skrev:

Spottet denne utenfor den Amerikanske ambassaden i Oslo rundt klokka 10 i dag. Norske skilter på den også!

IMG_8318.thumb.jpg.b115081efa3a992a9e781

Begynner å bli endel Lamborghini i Norge nå! :) går i hvert fall den der i Oslo, en rød Aventador SV på Tjuvholmen, en matt svart Aventador som er Bertrand sin, en hvit Hurracan som går på Oslo vest og en grå Huracan som også hører til på Tjuvhomen. Sistnevnte ble regget på mandag :) Ellers er det jo en grå Huracan som brukes til filmingen av Burning, usikker på om det er den som er solgt nå. Alle over er tatt inn av AUTOXO så vidt jeg vet, men Bertrand sin kom vel til Norge før AUTOXO ble stiftet så den vet jeg ikke hvem som tok inn. Mener å ha sett at de har endel Huracaner til salgs på Finn også, så blir vel brått litt flere etterhvert :) Også har vi jo selvfølgelig den hvite Aventadoren som har vært endel i media da, men den er vel ikke regget opp tror jeg. Morsomt å møte på såpass gromme biler om dagen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, olenikolai skrev:

Begynner å bli endel Lamborghini i Norge nå! :) går i hvert fall den der i Oslo, en rød Aventador SV på Tjuvholmen, en matt svart Aventador som er Bertrand sin, en hvit Hurracan som går på Oslo vest og en grå Huracan som også hører til på Tjuvhomen. Sistnevnte ble regget på mandag :) Ellers er det jo en grå Huracan som brukes til filmingen av Burning, usikker på om det er den som er solgt nå. Alle over er tatt inn av AUTOXO så vidt jeg vet, men Bertrand sin kom vel til Norge før AUTOXO ble stiftet så den vet jeg ikke hvem som tok inn. Mener å ha sett at de har endel Huracaner til salgs på Finn også, så blir vel brått litt flere etterhvert :) Også har vi jo selvfølgelig den hvite Aventadoren som har vært endel i media da, men den er vel ikke regget opp tror jeg. Morsomt å møte på såpass gromme biler om dagen :) 

SV'en blir som sagt før, mulig å se rundt Larvik/Stavern iløpet av sommeren :) Eieren har hytte og hus i området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, olenikolai skrev:

Begynner å bli endel Lamborghini i Norge nå! :) går i hvert fall den der i Oslo, en rød Aventador SV på Tjuvholmen, en matt svart Aventador som er Bertrand sin, en hvit Hurracan som går på Oslo vest og en grå Huracan som også hører til på Tjuvhomen. Sistnevnte ble regget på mandag :) Ellers er det jo en grå Huracan som brukes til filmingen av Burning, usikker på om det er den som er solgt nå. Alle over er tatt inn av AUTOXO så vidt jeg vet, men Bertrand sin kom vel til Norge før AUTOXO ble stiftet så den vet jeg ikke hvem som tok inn. Mener å ha sett at de har endel Huracaner til salgs på Finn også, så blir vel brått litt flere etterhvert :) Også har vi jo selvfølgelig den hvite Aventadoren som har vært endel i media da, men den er vel ikke regget opp tror jeg. Morsomt å møte på såpass gromme biler om dagen :) 

Det finnes tilsammen 4 Huracan i Norge, 2 hvite, 1 grå og 1 svart. 3 av dem solgt av Autoxo, en hvit solgt av autostradasport. Aventador'en til Bertrand ble solgt av Sandven AS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forrige lørdag, liten utenombys. Jeg har lett hele uken og ikke kommet på hva den het, men idag slo det meg og da kan jeg poste.
Fikk ikke tatt bilde dessverre, men traff på en Messerschmitt KR175, aldri sett en i virkeligheten før, så det var kult :) 

Akkurat maken til denne:

264768.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...