rakanishu Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 57 minutes ago, ALBUAK said: Bmw E30 Kult å se en 320is på veien. Jeg savner min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Kommer opp som en original norsk -solgt BMW 325i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Fin gammel 911 eller 912.......samt nye Volvo S90 Patteyh, Werther og And-reas reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 De var ikke helt heldige med den hekken der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Jeg forventet også at XC90 skulle det floreres av, slik den gamle gjorde i sin tid. Jeg tror imidlertid at nordmenn ikke har den helt store kjøpekraften som man en gang hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Kom over en strandet hval gatelangs tidligere i dag. Mistenker at N.E.W. kjenner til denne bilen litt. 1991 Chevrolet Caprice wagon solgt ny i Maine nordøst i USA, import til Norge i 1996. Ser ut til å være i meget god stand. N.E.W. og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 1 time siden, Werther skrev: Kom over en strandet hval gatelangs tidligere i dag. Mistenker at N.E.W. kjenner til denne bilen litt. 1991 Chevrolet Caprice wagon solgt ny i Maine nordøst i USA, import til Norge i 1996. Ser ut til å være i meget god stand. Skikkelig stilig slede det der Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Jeg så en slik her en dag, med "tre"-paneler. skikkelig amerikansk-film-look. Får se om jeg ikke finner den igjen, slik at jeg kan få tatt et bilde. Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 1 time siden, Werther skrev: Kom over en strandet hval gatelangs tidligere i dag. Mistenker at N.E.W. kjenner til denne bilen litt. 1991 Chevrolet Caprice wagon solgt ny i Maine nordøst i USA, import til Norge i 1996. Ser ut til å være i meget god stand. Ser ut som det er den ja - blått stoffinteriør? Og igjen spottet jeg din.... Patteyh og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Jeg vil ha Caprice, synes de er kjempekule Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 2 timer siden, awt skrev: Jeg så en slik her en dag, med "tre"-paneler. skikkelig amerikansk-film-look. Får se om jeg ikke finner den igjen, slik at jeg kan få tatt et bilde. Ta gjerne et bilde. Er så sjeldent jeg møter slike på Østlandet langs veien, så kult med en "woodie" på skilt. 2 timer siden, N.E.W. skrev: Ser ut som det er den ja - blått stoffinteriør? Og igjen spottet jeg din.... Mener det var blått ja. Var så begeistret for det utvendige at jeg glemte å ta en titt på interiøret. Stasjonsvogna har jo blant annet bensinpåfylling på venstre bakskjerm, mens jeg har det bak skiltet. Digger de to bildene du har knipset av flaket mitt og - går rett som bakgrunnsbilde på laptopen hehe. 53 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Jeg vil ha Caprice, synes de er kjempekule Kan ikke annet enn å anbefale en. Etter 1 år og 15000km gleder jeg meg fortsatt til hver tur...En stor fordel er at bilen er billig i innkjøp og i drift samtidig som man får den gode amcarfølelsen bak rattet. Dette gjør at bilen kan brukes mye uten at man bekymrer seg for verditap og slitasje. Jeg liker de eldre modellene også, men ville nok ha kjøpt en 1989+ da de har injection og lavere utveksling/turtall på motorvei. Dog er det lite utvalg av 1989/1990-modeller i Norge, stort sett 1977-1980 halvråtne stasjonsvogner/ølbiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 16 timer siden, FredrikE24 skrev: Jeg forventet også at XC90 skulle det floreres av, slik den gamle gjorde i sin tid. Jeg tror imidlertid at nordmenn ikke har den helt store kjøpekraften som man en gang hadde. virker som de selger bra. http://www.tv2.no/broom/8209914/ "Skal nesten ikke være mulig å selge så mye luksusbil i Norge" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 I likhet med siste generasjon X5, ser jeg også ganske mange XC90 langs veiene. Nyeste Q7 er derimot heller sjeldent, tror jeg har sett en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 (endret) Selv har jeg bare sett to eller tre forskjellige Q7 av nyere type. Endret April 12, 2016 av Patteyh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
many man Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Svigerfar stakk innom med sommertralla i dag👍 Werther og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå