Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Werther skrev:

Kom over en strandet hval gatelangs tidligere i dag. Mistenker at N.E.W. kjenner til denne bilen litt.

1991 Chevrolet Caprice wagon solgt ny i Maine nordøst i USA, import til Norge i 1996. Ser ut til å være i meget god stand.

IMG_1163.JPG

IMG_1164.JPG

IMG_1165.JPG

IMG_1166.JPG

IMG_1167.JPG

Skikkelig stilig slede det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Werther skrev:

Kom over en strandet hval gatelangs tidligere i dag. Mistenker at N.E.W. kjenner til denne bilen litt.

1991 Chevrolet Caprice wagon solgt ny i Maine nordøst i USA, import til Norge i 1996. Ser ut til å være i meget god stand.

IMG_1163.JPG

IMG_1164.JPG

IMG_1165.JPG

IMG_1166.JPG

IMG_1167.JPG

Ser ut som det er den ja - blått stoffinteriør?

Og igjen spottet jeg din....

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, awt skrev:

Jeg så en slik her en dag, med "tre"-paneler. :D skikkelig amerikansk-film-look.

Får se om jeg ikke finner den igjen, slik at jeg kan få tatt et bilde.

 

Ta gjerne et bilde. Er så sjeldent jeg møter slike på Østlandet langs veien, så kult med en "woodie" på skilt.

 

2 timer siden, N.E.W. skrev:

Ser ut som det er den ja - blått stoffinteriør?

Og igjen spottet jeg din....

 

Mener det var blått ja. Var så begeistret for det utvendige at jeg glemte å ta en titt på interiøret. Stasjonsvogna har jo blant annet bensinpåfylling på venstre bakskjerm, mens jeg har det bak skiltet. Digger de to bildene du har knipset av flaket mitt og - går rett som bakgrunnsbilde på laptopen hehe.

 

53 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg vil ha Caprice, synes de er kjempekule :) 

Kan ikke annet enn å anbefale en. Etter 1 år og 15000km gleder jeg meg fortsatt til hver tur...En stor fordel er at bilen er billig i innkjøp og i drift samtidig som man får den gode amcarfølelsen bak rattet. Dette gjør at bilen kan brukes mye uten at man bekymrer seg for verditap og slitasje. Jeg liker de eldre modellene også, men ville nok ha kjøpt en 1989+ da de har injection og lavere utveksling/turtall på motorvei. Dog er det lite utvalg av 1989/1990-modeller i Norge, stort sett 1977-1980 halvråtne stasjonsvogner/ølbiler.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...