Gabz Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 Selvsagt, 136 ville dieselponnier under panseret gallay reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 1 minutt siden, Gabz skrev: Selvsagt, 136 ville dieselponnier under panseret Javisst, flekker de med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 Enda en fin vinterbil. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 Kom over to biler som begge ble solgt nye på Lillehammer i sin tid, en usedvanlig pen 1983 SAAB 99 og en 1979 Ford Granada 2.3. I tillegg fant jeg en kul norsksolgt 1975 Chevrolet Blazer jeg ikke har sett i byen før. I desember knipset jeg en ganske lik 1983 modell, men sistnevnte mangler både dekor og store hjul som denne er utstyrt med. Tøff vinterbil som slipper unna eventuelle dieselforbud. BjornarHS, Fredrik, stig. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Februar 16, 2017 Share Skrevet Februar 16, 2017 En stund siden jeg var aktiv her nå, men her er noen biler jeg har sett gjennom 3-4 uker 😊 Legger også til et bilde fra en kompis som bruker SLK'n sin veldig smart 😂 DonaldT, Patteyh, Dark Knight og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Februar 16, 2017 Share Skrevet Februar 16, 2017 Alfa Romeo Brera, for et smykke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 16, 2017 Share Skrevet Februar 16, 2017 Ser ut som det har vært innbrudd i den, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 17, 2017 Share Skrevet Februar 17, 2017 Møtt på hele to E38 i dag på kort tid. En blå på Lagunen og en sølvgrå på Skjold Tøft å se sånne i trafikken enda D.Toft og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Februar 21, 2017 Share Skrevet Februar 21, 2017 Tøff kombo jeg tok noen bilder med tidligere idag 996 Turbo og Cayenne turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Fikk ett kjapt bilde før bilen kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Februar 24, 2017 Share Skrevet Februar 24, 2017 Spotta MANSORY S63'en til Stordalen tidligere idag Dark Knight reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 25, 2017 Share Skrevet Februar 25, 2017 Stordalen? Som i han hotell-Stordalen som er så opptatt av å ha en tydelig miljøprofil? Han kan jo kjøre under dieselforbudet så da er vel en S63 en miljøbil da... Patteyh og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Februar 25, 2017 Share Skrevet Februar 25, 2017 3 timer siden, Fredrik 90 skrev: Stordalen? Som i han hotell-Stordalen som er så opptatt av å ha en tydelig miljøprofil? Han kan jo kjøre under dieselforbudet så da er vel en S63 en miljøbil da... Han eier nå en SLS Electric Drive også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 SLSen er det storstsett kona som har brukt møtt på s63en flere ganger, rå lyd i den! Hatt privatsjåfør alle de gangene jeg har møtt på den i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Februar 27, 2017 Share Skrevet Februar 27, 2017 (endret) 14 timer siden, olenikolai skrev: SLSen er det storstsett kona som har brukt møtt på s63en flere ganger, rå lyd i den! Hatt privatsjåfør alle de gangene jeg har møtt på den i hvert fall Nå når jeg møtte på den kjørte kona selv, slenger med bilde fra fronten Endret Februar 27, 2017 av Patteyh Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå