NeonMuffler Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Skrevet Mars 5, 2016 nesten ferdig med spylerveske/radiator tanken to tanker i ett. mangler å lage ferdig en plate, samt borre og få på div uttak. tror den blir bra, og vil se riktig ut i svart har solgt bruksbilen også, så nå står jeg uten bil. så hvis noen vet om e90/e91 tilsalgs så si ifra! krav: diesel, manuell, helst så ny som mulig. mye utstyr og Mtech inv og utv Ivrig86 og liffi reagerte på dette 2
NeonMuffler Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Skrevet Mars 7, 2016 går nok fint er jo org plasseringa også. grenrør blir også wrappet i titan janerik171187 og Freakshow reagerte på dette 2
NeonMuffler Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Skrevet Mars 13, 2016 hehe neida vil ikke si det:) tanken er straks ferdig, så skal fikse bilder av det. har vært litt stille her ettersom jeg solgte e36 bruksbilen. og det tok en uke før jeg kjøpte ny. men nå gikk jeg for noe litt nyere den skal få litt endringer den også såklart. så har bestilt: carbon m3 speil carbon bakrute senker carbon splittere blanksvart m3 grill også skal det lages 2x3" eksos utblås. passer fint siden det er M performance diffusor og vinge på den liffi reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Mars 13, 2016 Skrevet Mars 13, 2016 Rå brukis dette! Gratulerer Shattered reagerte på dette 1
Teigland Skrevet Mars 24, 2016 Skrevet Mars 24, 2016 On 3/7/2016 at 4.48, NeonMuffler skrev: går nok fint er jo org plasseringa også. grenrør blir også wrappet i titan Var nok mer at du laget begge tankene i en så kjøleveska varmer opp spylerveska. Kan faktisk hende det er lurt med radiatorlokk eller lufting av spylervesketank. janerik171187 reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Mai 17, 2016 Forfatter Skrevet Mai 17, 2016 nå er jo forsåvidt bruksbilen nesten ferdig, så da blir det litt e34 fremover igjen dro på en liten tur med gutta også, KUN BMW det gikk i der:) ble en ganske lang rekke på motorveien e34 status: ser stusselig ut, men har mocka up igrunn alt i motorrommet nå, så neste er motor ut og lakk! liffi, Freakshow og Ivrig86 reagerte på dette 3
NeonMuffler Skrevet August 20, 2016 Forfatter Skrevet August 20, 2016 etter tur på ringen igjen ga det mer smak til å fortsette med e34n. så da svingte jeg meg litt og lakkerte motorrom og døråpinger. nå står det utv for tur BjornarHS og Ivrig86 reagerte på dette 2
NeonMuffler Skrevet August 27, 2016 Forfatter Skrevet August 27, 2016 og da var den lakkert! ny farge denne gangen. egenkomponert, så ingen får helt lik:) selvom den sikkert vil ligne på andre skal ta nye bilder i sollys imorgen Ivrig86 og BjornarHS reagerte på dette 2
sveigis Skrevet August 27, 2016 Skrevet August 27, 2016 Ja,hva skal enn si ..? Jo,veeeeldig fint Denne gleder jeg meg til å se ferdig uten tvil . Nydelig å se noen som fikser og bygger e34 ,det liker jeg
NeonMuffler Skrevet August 27, 2016 Forfatter Skrevet August 27, 2016 hehe du er ikke alene er "bare" å skru alt sammen igjen nå, for 1000ende gang:P men satser på ferdig bil til 2017 sesongen Freakshow reagerte på dette 1
Gabz Skrevet August 27, 2016 Skrevet August 27, 2016 Nydelig farge! Freakshow og NeonMuffler reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå