NeonMuffler Skrevet Juni 13, 2017 Forfatter Skrevet Juni 13, 2017 Hehe skal alltids være litt. Demontere det idag og sjekka over. Skal bestille noen bolter så blir det i orden
hsd Skrevet Juni 13, 2017 Skrevet Juni 13, 2017 (endret) Opplevd at de boltene har vert løse selv, etter det har jeg brukt å vaske alt av gjenger med bremserens og lime med loctite 243. Endret Juni 13, 2017 av hsd
NeonMuffler Skrevet Juni 13, 2017 Forfatter Skrevet Juni 13, 2017 7 minutter siden, hsd skrev: Opplevd at de boltene har vert løse selv, etter det har jeg brukt å vaske alt av gjenger med bremserens og lime med loctite 243. Yep de skal få litt locktite på seg denne gangen liffi og hsd reagerte på dette 2
NeonMuffler Skrevet Juni 15, 2017 Forfatter Skrevet Juni 15, 2017 Gud forby, men nå er jeg litt mere sikra mot fremtidige havarier. Sveisa fast gjengehylse så jeg får skrudd i krok for tauing. Ettersom alpina fangeren har en veldig liten åpning så får man ikke tau gjennom uten å ødelegge fangeren eller måte ta den av. Så da ble det sveisa og lakka rødt. Neste på planen er å utnytte lufta fra fangeren, så jeg skal lage ducting fra fangeren og opp til radiator RF91, Bimmerlorris, liffi og 4 andre reagerte på dette 7
NeonMuffler Skrevet Juni 17, 2017 Forfatter Skrevet Juni 17, 2017 Deilig å cruise denne igjen med venner legger ved litt bilder fra dagens turer Hawkon88, Zeveren, Bimmerlorris og 3 andre reagerte på dette 6
Frode D Skrevet Juni 18, 2017 Skrevet Juni 18, 2017 Råtøft bygg du har her, gråfargen er helt riktig. Har vært innom tråden din noen ganger uten å kommentere. Hvordan liker du NS2R? De fungerer vel greit på vått til å være semi-slicks?
NeonMuffler Skrevet Juni 18, 2017 Forfatter Skrevet Juni 18, 2017 Takker:) har ikke testa dekka noe serlig annet enn vanlig kjøring. Er veldig fornøyd med at de støyer veldig lite i forhold til andre R dekk:)
NeonMuffler Skrevet Juni 20, 2017 Forfatter Skrevet Juni 20, 2017 Det kommer snart noen litt sprekere bilder:) Freakshow reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Juni 20, 2017 Forfatter Skrevet Juni 20, 2017 Fikk over 80 bilder nå, her er et lite utvalg og mens jeg titta på omgivelsene ble jeg såklart linselus, noe jeg hater:p mens fotografen alltid synes er moro Bimmerlorris, RF91, Freakshow og 7 andre reagerte på dette 10
RF91 Skrevet Juni 20, 2017 Skrevet Juni 20, 2017 Beklaga at eg må sei da, men du suge til å ta bilde Bilen såg endå tøffare ut på dei siste bildene liffi reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Juni 20, 2017 Forfatter Skrevet Juni 20, 2017 haha ja jeg VET at jeg er ræva:P derfor jeg fikk en kompis til å ordne (Y)
NeonMuffler Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Skrevet Juni 25, 2017 Har kjørt bilen daglig nå og bruker den til alt. Bare for å se at alt funker, og det gjør det jo:) har også levert en ekstra diff til en spesialist som skal overhale den og bytte utveksling, så blir den litt deiligere å kjøre hvertfall :). Går fra 3,91 til 3,45. Dro en tur på BMW dagene på rudskogen på lørdag for å titte og stille ut min. Morsomt treff med mye syke biler. Fornøyd med å dra hjem med en liten pokal for peneste ombygde 90 tallet Loefald, Bimmerlorris, AHellem og 6 andre reagerte på dette 9
NeonMuffler Skrevet Juli 1, 2017 Forfatter Skrevet Juli 1, 2017 På vei til jobb her om dagen så mista jeg plutselig nesten alle gira. Fikk den såvidt inn i 3dje og 5 gir. Viste seg at splinten som holder lenkearmen i girkassa var sklidd ut. Så etter mye banning så satt den på igjen. Skal alltids være noe:p legger ved noen bilder jeg har tatt med kamera denne gangen var også innom fattern som endelig har henta m5n fra vinterlagring Zeveren, Daniel., viggo E34 og 2 andre reagerte på dette 5
NeonMuffler Skrevet Juli 1, 2017 Forfatter Skrevet Juli 1, 2017 Selvom bilen er ferdig, så har jeg endel planer for vinteren:p -kw coilovers -blåse, pulverlakke og bytte til poly i hele understellet -6 trinns e36 m3 girkasse -quaife diff Også frister det litt med ess 550 kit da:p men får se hva lommeboka sier til detta:p Hawkon88 reagerte på dette 1
Hawkon88 Skrevet Juli 1, 2017 Skrevet Juli 1, 2017 Hvilken kasse har du i dag? Hvilke spec tenker du diffen skal ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå