Hefre auto Skrevet April 17, 2018 Skrevet April 17, 2018 Hehe e du sikker? lett å si det nå. Men du om det. Men men rå bil uansett 😁 ka blir neste prosjekt? 😊
NeonMuffler Skrevet April 17, 2018 Forfatter Skrevet April 17, 2018 yep er ganske sikker, det er fortsatt bare en bil i min verden, og en 525 sikla lenge på supra mk4 jeg da, har endel ideer jeg gjerne skulle testa ut på en sånn men de er blitt så jææævli dyre Hefre auto reagerte på dette 1
RF91 Skrevet April 17, 2018 Skrevet April 17, 2018 1 time siden, NeonMuffler skrev: skal jeg være ærlig så hadde jeg driti i hvem som hadde kjøpt den, bare jeg får penga om bilen blir herja istykker og vraka så hadde jeg ikke brydd meg:P Ha aldri skjønt korleis folk so ha brukt sopass mykje tid og peng på ein bil kan sei slikt Skulle eg solgt E30'en (som ikkje ha kosta i nærheiten av da eg kan tenka meg denna ha gjort) hadde eg aldri solgt den til den gjennomsnittlige 18åringen. Heller solgt den til ein litt eldre person (ca 25+) og håpt at den hadde fått eit fint liv der Ron Jeremy og Hefre auto reagerte på dette 2
NeonMuffler Skrevet April 17, 2018 Forfatter Skrevet April 17, 2018 3 timer siden, RF91 skrev: Ha aldri skjønt korleis folk so ha brukt sopass mykje tid og peng på ein bil kan sei slikt Skulle eg solgt E30'en (som ikkje ha kosta i nærheiten av da eg kan tenka meg denna ha gjort) hadde eg aldri solgt den til den gjennomsnittlige 18åringen. Heller solgt den til ein litt eldre person (ca 25+) og håpt at den hadde fått eit fint liv der Har de penger så er jeg fornøyd. Er greit lei denne bilen på mange måter også, så sikkert derfor. Nå står den sånn her igjen😂
sveigis Skrevet April 17, 2018 Skrevet April 17, 2018 Vet du noe Mr Pedersen,jeg støtter deg på de fleste områder . Du har en bil som er unik på alle måter . Allikevel så blir enn lei og ja en Supra hadde jeg valgt lett som neste bil hadde jeg vært deg .:). De er så råe og ikke minst trimvennlige . NeonMuffler reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet April 17, 2018 Forfatter Skrevet April 17, 2018 7 minutter siden, sveigis skrev: Vet du noe Mr Pedersen,jeg støtter deg på de fleste områder . Du har en bil som er unik på alle måter . Allikevel så blir enn lei og ja en Supra hadde jeg valgt lett som neste bil hadde jeg vært deg .:). De er så råe og ikke minst trimvennlige . yep, har hatt lyst på de i evigheter, men har jo holdt på med e34ene mine i alle år:P men har vært med på endel supra bygg samtidig, så er ikke helt ukjent med de jeg liker japse like mye som tyskere egentlig. men få orden på denne servoen en gang for alle så må det bli bænkers!
Bimmerlorris Skrevet April 17, 2018 Skrevet April 17, 2018 Kjenner jeg er på veg dit selv. Har tenkt å ha min som bruksbil når jeg henter den ut om ikke så lenge. Maddamen tar kanskje over 523`n også selger vi Brokaten. Er lei av å bruke så mye penger bil. Har i grunn veldig mange andre lyster jeg har tenkt å prioritere. Men jeg skal gjøre alt jeg kan å holde 525`n i god stand. Første jeg skal gjøre når jeg får råd, er å ta Fluid-film behandling, så den kanskje holder en stund før den forvitrer Men tipper at uansett den som handler bilen av deg, tar vare på den. Sjeldent folk dritbehandler en bil de må gi 300K+ for NeonMuffler reagerte på dette 1
Hefre auto Skrevet April 17, 2018 Skrevet April 17, 2018 Ka som er galt med servoen? Ser du har tukla en del med den etter bilen ble ferdig om eg ikkje tar heilt feil.
NeonMuffler Skrevet April 18, 2018 Forfatter Skrevet April 18, 2018 Da er servoen friskmeldt stillestående hvertfall, får ta en tur om noen dager. Ble et større reimhjul på pumpa+ ny pumpe, og fikk Tess til å lage en lengre slange fra tanken den har blitt litt laus i Forstillinga også synes jeg nå, så mens den er oppe skal jeg gå over den viggo E34 og liffi reagerte på dette 2
NeonMuffler Skrevet November 4, 2018 Forfatter Skrevet November 4, 2018 kan jo oppdatere litt her, hvis noen følger med enda siden i sommer har jeg egentlig bare kjørt og ikke gjort så mye med den. fiksa endelig servo problemet, og det måtte en ny alu tank til. så nå er det er svart tank istedenfor den hjemmelagde som lakk. og til mange sin begeistring har jeg nå fjernet tauestroppen og kroken for å kjøre en cleanere look, da jeg er enig at det ser litt bedre ut:) også satt i originalt semska ratt og stol igjen i bilen. takket være BMWCCN fikk jeg også stilt ut bilen på Oslo Motorshow. fikk mye god respons på bilen, så det er moro! den kommer i neste utgave av Bilsport og BMWccn sitt blad. legger ved litt bilder da det alltid er moro å se på:) teipa litt for å unngå masse dritt på bilen siden jeg kjørte den til messa istedenfor å ta henger. fikk også lodda sammen girkula som hadde brudd i en kabel. så nå lyser den igjen:) lagde også min versjon av "dome light" i taklyset. bruker orange lysdioder liker e39 og nyere kom med. har også fått i en VDo oljetrykksmåler der obc skal være. siden jeg aldri bruker kjørekomputeren vil jeg heller ha kontroll på oljetrykk. har fått oljelokket fra usa nå så må bare få montert sammen det. liffi, volvobrage, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7
sveigis Skrevet November 4, 2018 Skrevet November 4, 2018 Her er det mange som følger ,meg inkludert :). Vel fortjent at bilen din var på OMS uten tvil. Den er så nydelig pen denne . Hadde gjort akkurat det samme ,hadde jeg hatt e34 race car ,altså oljetrykk istedet for komputer.
NeonMuffler Skrevet November 4, 2018 Forfatter Skrevet November 4, 2018 3 minutter siden, sveigis skrev: Her er det mange som følger ,meg inkludert :). Vel fortjent at bilen din var på OMS uten tvil. Den er så nydelig pen denne . Hadde gjort akkurat det samme ,hadde jeg hatt e34 race car ,altså oljetrykk istedet for komputer. hehe takk jan! skulle stå der i fjor, men pga div problemer måtte jeg avbryte desverre. men ville ikke gå glipp av sjangsen i år! måleren matcher org belysning og stil siden det er VDO måler, lik instrumentet, så det liker jeg til sesongen starter så må den på EU, og har litt ideer om å godkjenne litt flere ting på den, men får se mot sesongen igjen. skulle ha bytta coilovers også
NeonMuffler Skrevet November 12, 2018 Forfatter Skrevet November 12, 2018 Surra litt ute idag, så tok likegodt og bytta oljefilter, filterlokk og fant en passering til oljetrykksbryteren. Så må jeg bare få laget elnett fra giver til måler HenrikSolberg, fxslin, Bimmerlorris og 4 andre reagerte på dette 7
NeonMuffler Skrevet November 20, 2018 Forfatter Skrevet November 20, 2018 På 18.11.2018 den 20.41, Gabz skrev: Niice Takk! Synd det er så dårlig respons her men😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå