Vegard_ Skrevet Januar 23, 2022 Skrevet Januar 23, 2022 Ble bra den hattehylla! Brukte du noe spesielt lim for alcantara'en eller funker "vanlig" lim på sprayboks?
NeonMuffler Skrevet Januar 25, 2022 Forfatter Skrevet Januar 25, 2022 På 23.1.2022 den 2.41, Vegard_ skrev: Ble bra den hattehylla! Brukte du noe spesielt lim for alcantara'en eller funker "vanlig" lim på sprayboks? Vanlig sprayboks lim 👍 Vegard_ reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Januar 25, 2022 Forfatter Skrevet Januar 25, 2022 Har som sagt sendt avgårde dette rattet til omtrekking i alcantara i mellomtiden så fikses jeg nytt emblem til rattet. Gamle emblemet var ripete og stygt, så det kunne fint ofres. Slipte det endel ned i høyden og fikk limt på et rustfritt emalje emblem som jeg har hatt liggende i maaaaange år, og uten at jeg visste det er det perfekt størrelse til rattet! Siste finish var å pensel male lim og kanten svart 😎 og ferdig Ampera, sveigis, Pekka og 2 andre reagerte på dette 4 1
sveigis Skrevet Januar 25, 2022 Skrevet Januar 25, 2022 Tøffe de emblemene der altså 😊 Kommer til å passe fint inni bilen din dette . NeonMuffler reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Januar 29, 2022 Forfatter Skrevet Januar 29, 2022 På 28.1.2022 den 4.50, Gabz skrev: Blir bra! Hvem bruker du til omtrekking? Bruker «trekk om ditt ratt» på Facebook, de holder til i Sandnes. Og ser ut som de vet hva de driver med:) spent på resultatet! Blinklys reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Januar 29, 2022 Skrevet Januar 29, 2022 Ah, okei! Sett mange bruke de, virker som gode resultater derfra. Spent på å se hvordan det blir med ditt Blinklys reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Januar 30, 2022 Forfatter Skrevet Januar 30, 2022 10 timer siden, Gabz skrev: Ah, okei! Sett mange bruke de, virker som gode resultater derfra. Spent på å se hvordan det blir med ditt ja samme her, er spent:) valgte å ikke fore opp rattet, så det blir likt et org alcantara ratt ville vært. tror de trenger ca 3-4 uker Blinklys reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Januar 30, 2022 Skrevet Januar 30, 2022 Høres bra ut! Litt lang ventetid men er nok vel verdt det Blinklys reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Februar 13, 2022 Forfatter Skrevet Februar 13, 2022 Mens man venter på rattet så prøvde jeg meg på Carbon skinning som det heter. Dvs legge svart epoxy, så Carbon, så flere lag klar epoxy, slipe og gjenta. Fornøyd med finishen den fikk tilslutt, men tenker slipe den en siste gang for så legge klarlakk over:) norbakken, hsd, sveigis og 5 andre reagerte på dette 7 1
Bimmerlorris Skrevet Februar 16, 2022 Skrevet Februar 16, 2022 Shit !! Begynte å se på en video av Karbonskinning, men fikk kjapt angst 😂 Så kjapt at dette ikke er noe for "Ti-tommeltotter-Lorriz" 🤣 Men ser at dette fikk du fint til gitt 🥳 Ble veldig fint ☺️ Har en rød refleksplate fra noe jeg tipper er Depo, og synes rødfargen er litt for sprakende. Kan denne feks lakkes med noen form for sotaspray tror du ? Tips tas i mot her 😅🤞 NeonMuffler og sveigis reagerte på dette 1 1
Snagg30 Skrevet Februar 16, 2022 Skrevet Februar 16, 2022 Liker egentlig de emblemene der veldig godt, men blir det Harry på en F97?
NeonMuffler Skrevet Februar 16, 2022 Forfatter Skrevet Februar 16, 2022 42 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Shit !! Begynte å se på en video av Karbonskinning, men fikk kjapt angst 😂 Så kjapt at dette ikke er noe for "Ti-tommeltotter-Lorriz" 🤣 Men ser at dette fikk du fint til gitt 🥳 Ble veldig fint ☺️ Har en rød refleksplate fra noe jeg tipper er Depo, og synes rødfargen er litt for sprakende. Kan denne feks lakkes med noen form for sotaspray tror du ? Tips tas i mot her 😅🤞 Hehe jeg måtte prøve selvom jeg følte det ikke ville gå😅 ja enten sotspray eller få et folieringsfirma til å tinte den med folie Bimmerlorris reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Februar 16, 2022 Forfatter Skrevet Februar 16, 2022 36 minutter siden, Snagg30 skrev: Liker egentlig de emblemene der veldig godt, men blir det Harry på en F97? Spørs vel litt på stuket/looken bilen har ellers. Føler nesten e34n er for ny også 😅
NeonMuffler Skrevet Februar 18, 2022 Forfatter Skrevet Februar 18, 2022 Da kom det nytrukne mtech 1 rattet også veldig fornøyd! Liker veldig godt mtech2 også( har det også) men føler det ikke er mange som har dette i e34. Men det er sikkert fordi det er mere e30 ratt Øyvind L., Blinklys, viggo E34 og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå