Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror han jukser litt. Han sitter jo i BMW-systemet :P

Kul farge på kalipperen.

Lite juks desverre/heldigvis!

"17 mai" var når jeg endelig fikk landet en deal på bilen. Er en bruktbil og ahr jobbet med dette siden desember.  

"17 mai og bursdag" var når vi var på salgstrenings i Istadbul og fikk grisekjøre de på bane sammen med rs5 og c63 amg limited edition.

"17 mai, bursdag, bryllupsdag, nyttårsaften ja hele rekka" var på tirsdag når jeg fikk hentet bilen, registrert den over på meg. Vet at ingen andre en de jeg vil skal kjøre bilen og sammen med vår M mekaniker tok service på den. Service nummer 2 ble tatt på ca 5000km.

Rart med det, men det tar ca 25 minutter å gå til jobben. Nå når jeg kjører så tar det fort 2 timer å komme seg hjem! kona er ikke forbauset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ingen flere østlandsturer på meg i år. Blir nok kun lokale banekjøringer resten av sesongen.

Hadde lyst å ta turen til BMWCCN treffet på Våler, men blir ikke aktuelt dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker. Kommer du over med den røde på banekjøring i slutten av august? tenkte å ta turen da. Skal egentlig på banekjøring på søndag også, men må bli bedre kjent med bilen før jeg tar den på bane.

Hvis du skal på BMWccn Våler, så håper jeg det er en liten mulighet for å sitte på en tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal på BMWccn Våler, så håper jeg det er en liten mulighet for å sitte på en tur :D

Trodde det var på rudskogen.

Blir nok noe banekjøring, så skal ordne det.

  

Gratulerer med sykt rå bil :)

 

Håper på en tråd etterhvert, det forplikter man seg nesten til ved å ha forumets første M4 ;)

Tror jeg holder meg til tråd på bimmerpost.

Men her er dagens bilde, med en silverstone m4 i bakgrunnen. Slapp av skal ikke legge ut ett bilde her hver dag!

post-41786-0-30649300-1406917514_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...