Skulebollen Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Passlig de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Husk på det er frontmontert senter på de der, det var det ikke på de du hadde før. Er nok 3" og 3,5" lepper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Dagens bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemt Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Siste bildene av noe som ikke er BMW fra min side... Beklager igjen spam men vil følge opp forrige innlegg med å vise hva jeg kjøpte. Vinterlige forhold i Moseldalen i dag. wicky124, awt og mropedal reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Greit at det ikke er BMW så lenge den drar opp standarden her inne Lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Kult å kjøpe noe helt annet, som svært få har Sikkert god cruiser den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Morro med snødekte veier, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Siste bildene av noe som ikke er BMW fra min side... Beklager igjen spam men vil følge opp forrige innlegg med å vise hva jeg kjøpte. Vinterlige forhold i Moseldalen i dag. Sikle.... Gidder du å skrive i tråden min åssen bilen er? Sykdommer man må se etter samt reperasjoner etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Saltkjelen og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Litt høy i ræven.. Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 (endret) Prøvde meg på litt detailing i dag. Dvs medbrakt proff såpe i bøtte hjemmefra, mikrofiberklut, silikonnal til å fjerne vann osv. Det gikk OK, lærer stadig noe nytt. Første gang jeg har tatt med en vannmerkefri bil hjem hehe Edit: Ja, bilen er nok ikke plettfri! Begrenset hvor mye jeg gadd å stå i kulda og vaske midt på natta Endret Februar 3, 2015 av noekult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Bruk for all del IKKE nal når du tørker bilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Hva skal jeg bruke da? Svar i min tråd for å ikke spamme denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Hva skal jeg bruke da? Svar i min tråd for å ikke spamme denne.Microfibern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Tar jo altfor lang tid å fjerne så mye vann med en klut liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå