Skulebollen Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Hiv sånne fuktfjerner poser inni lyktene så ordner det seg vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Jaaa.. Jooo.. Skikkelig premiumfølelse med silica gel i lyktene Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Går jo an å gjemme dem inni der, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Ikke et dags ferskt bilde. Men begynner å glede meg til våren igjen når jeg så dette bilde Walkabout, Fahad og noekult reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 (endret) Ny kebabtralle, 528iA, 3liter rekkesekser image.jpg Ser jeg har litt fukt i lyktene, vanlig feil på f10-11? Har sikkert stått lenge ute hos forhandleren i regn, tenker vente en stund å se om det tørker opp før jeg ber om å få det utbedret. Står i garasje nå. Jævlig dritt å være sjuk når den står og roper om oppmerksomhet! Gratulerer med herlig bil med fantastisk motor, var denne maskinen jeg skulle hatt Fukt i lyktene er dessverre en svakhet på F10, en av svært få svakheter forøvrig Edit: Og en liten ting til, F10 er så langt ifra kebabtralle man kommer... Endret Februar 6, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Pleier det gå vekk når den står tørt en stund? Digger bilen! Helt fantastisk nydelig å kjøre, med absolutt rett motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Pleier det gå vekk når den står tørt en stund? Digger bilen! Helt fantastisk nydelig å kjøre, med absolutt rett motor! Min dugger kun etter at jeg har vasket bilen, går vekk etter noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 (endret) Pleier det gå vekk når den står tørt en stund? Digger bilen! Helt fantastisk nydelig å kjøre, med absolutt rett motor!Anbefaler deg å prøve med noen silica gel poser inni lykten funker på e36n min.Leste det allerede var diskutert nå Endret Februar 6, 2015 av eriksen76 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Og en liten ting til, F10 er så langt ifra kebabtralle man kommer... Er enig, men må bare nevne at vi har en kebabsjappe rett nedi gaten her, og eieren har en hvit F10 med hvite baklykter. non-msport og 520d. Synes den ser rar ut. Hehe noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 F10 er gromt uansett, kebab eller ikke Grattis flonoen! Må være en liten forbikjøringsrakett i sportsmodus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Drar bra ja! Elsker girkassa, den er genial. Et bilde til, siden det tross alt er bildetråd. Ikke særlig pene felger på vinter, 225 framme og bak, gs-felger. Tror eg beholder de denne vinteren, og ser om eg kjøper nye sommerhjul og legger vinterdekk på originalfelgene når den tid kommer. Bbs ch/ch-r har eg sansen for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Er enig, men må bare nevne at vi har en kebabsjappe rett nedi gaten her, og eieren har en hvit F10 med hvite baklykter. non-msport og 520d. Synes den ser rar ut. Hehe Synes våre nye landsmenn mer og mer har gått over til Mercedes jeg, iallflall mitt inntrykk. Perioden på 90 tallet da alle ropte "kebabtralle" etter E30 og E36 er for lengst forbi, problemet nå er at mange mener BMW og spesielt 5-serien er blitt en gubbebil... Her er jeg heller ikke enig, men jeg er enig i at 5-serie er en av verdens beste biler (som modellserie) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Ja, har hørt det samme. E60 og F10 kan bli litt gubbete uten M-sport og når de er mørkegrå. Ellers synes jeg begge har et sprekt utseende. Er ikke akkurat noen eldre E-klasser eller Subaru Forester Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Tok denne i dag også. Eller så finner du flere bilder i tråden min link til tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 link til tråd http://bimmers.no/topic/794258-min-420ia-xdrive-gran-coupe/?fromsearch=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå