wicky124 Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Nå var det jo ikke akkurat noe å "hate" på....? Bilen ser jo rett og slett sliten og shabby ut? Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 (endret) Kjapt mobil bilde, Endret Februar 25, 2015 av Haukefer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Nå var det jo ikke akkurat noe å "hate" på....? Bilen ser jo rett og slett sliten og shabby ut?Min du tenkte på? er nok bare skitten, mye camber og stålfelger isåfall stålfelger framme pga vinterdekk som ikke subber i framskjermene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Hvorfor ikke bare heve den og ha en normal bil i vintermnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Hvorfor ikke bare heve den og ha en normal bil i vintermnd?Dekk blir lagt om idag, og var egentlig vinterlagret men så røk clutchen på bruksbilen så då måtte eg ta den i bruk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 ja okei da....ålreit... i forgive it VegarVS, williamwiers, Freakshow og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 kommer ikke over hvor mye penere baklyktene er som heloransje! Åfysjameg, jeg er helt uenig! Bmw må ha hvite blinkers, gule er grisestygge (spesielt e39!! Og e36). Krika og Turbo-HF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Sota hvite blinkers er finest på E36 coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Åfysjameg, jeg er helt uenig! Bmw må ha hvite blinkers, gule er grisestygge (spesielt e39!! Og e36). Det er da smak og behag og blinklysa er ikke gule de er oransje Sent from my iPhone using Tapatalk Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Åfysjameg, jeg er helt uenig! Bmw må ha hvite blinkers, gule er grisestygge (spesielt e39!! Og e36). Gule blinklys kan jeg ikke se for meg er noe pent nei, men oransje er både classy og stilfullt på en eldre BMW som E36 og E34 Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Gule blinklys kan jeg ikke se for meg er noe pent nei, men oransje er både classy og stilfullt på en eldre BMW som E36 og E34 Oransje, gule, potato, tomato. Men jeg synes ikke oransje* blinkers har noe på biler å gjøre, e36, 34, 32 eller banan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Nei for alldel, sett på sota eller hvite blinklys så slipper du iallfall at bilen skiller seg ut... Eneste jeg ikke liker er E39 facelift med oransje blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Min nyinnkjøpte 528 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 (endret) Gratulerer med fet bil, Skulebollen! Og som kommentar til det Fredrik skrev, så er oransje blinklys bare fint på frontlykter på E34 og E36, ikke bak. Synes nå jeg, da Endret Februar 25, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Nei for alldel, sett på sota eller hvite blinklys så slipper du iallfall at bilen skiller seg ut... Eneste jeg ikke liker er E39 facelift med oransje blinklys. du som er så glad i oransje blinklys også liker du ikke facelift lyktene med oransje blinkere? de er jo mye penere en hvite! Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå