Freakshow Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Min nyinnkjøpte 528 gratulerer med ny bmw! den så veldig bra ut! bare få slengt opp en tråd med flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 (endret) du som er så glad i oransje blinklys også liker du ikke facelift lyktene med oransje blinkere? de er jo mye penere en hvite! Nei akkurat der liker jeg de hvite best. Men nok om det, tok en rask vask av bilen i dag Endret Februar 25, 2015 av Fredrik 90 Freakshow, hermanoo90 og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Haukefer, Shattered, HPVL og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 E30 2jz Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 (endret) 520'n gleder seg til vår 25mm spacere foran Endret Februar 28, 2015 av Mariuskv Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 Bbs hjula på framme Freakshow, HenrikSolberg og Mariuskv reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 Ett bilde av begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 Står å koser seg til jeg er til bake fra job om 1,5 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Dugg i begge lyktene william? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Dugg i begge lyktene william? Er litt dugg ja.. Skal ta en dag å tørke de helt og tette de skikkelig HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 BMW E36 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Er litt dugg ja.. Skal ta en dag å tørke de helt og tette de skikkelig Du kan alltids prøve å skifte pakningene og, gjorde dette med gamlelyktene mine, gjorde det endel bedre, men kjøpte nye zkw linselykter..og til og med de dugger litt, så tror egentlig at er det nok fukt i luften vil desse lyktene dugge litt uansett:)Såg forresten bilen i bergen igår kveld, stilig bil! Kan og fortelle deg at venstre bremselys er gåent [emoji38] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Du kan alltids prøve å skifte pakningene og, gjorde dette med gamlelyktene mine, gjorde det endel bedre, men kjøpte nye zkw linselykter..og til og med de dugger litt, så tror egentlig at er det nok fukt i luften vil desse lyktene dugge litt uansett:) Såg forresten bilen i bergen igår kveld, stilig bil! Kan og fortelle deg at venstre bremselys er gåent [emoji38] Ja, kjent med dugg i e36 lamper.. Åå? Bor du i bergen eller? prøvd å fikse det bremselyset.. Prøvd flere pærer og sjekket for dårlig kontakt skal ta en helg og få fikset alt av småbugs på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Ja, kjent med dugg i e36 lamper.. Åå? Bor du i bergen eller? prøvd å fikse det bremselyset.. Prøvd flere pærer og sjekket for dårlig kontakt skal ta en helg og få fikset alt av småbugs på bilen! Nei...bor på sunnmøre, men er i bergen i forbindelse med offshorejobb Har du prøvd å pusse fint kontaktpunktene på pæra og holderen? Det var løsningen med meg da jeg hadde problemer med å få liv i bremselysene Har du avtakbar leppe forresten? Har troen på at det kunne blitt bra viss du hadde sparklet skillet mellom de to leppene slik de ble til en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå