Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Liker å stelle godt med dem, syns de fortjener det :) Elbilen? Den er gjemt langt utafor bildet, anser ikke den som noe fullverdig medlem av "bilparken". Siden det er VAG og elbil så er det kun ett fremkomstmiddel, knapt nok det :P

Det var det svaret jeg ventet på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp platåsko neste gang du kjøper bil da.

Eller ikke vær så blyg og løft hue. 8-[

 

DanielStance:

 

Hahahha :D har vært så begeistret at jeg ikke har lagt merke til det før nå. også har det coveret inni bilen vært lukket så har aldri tenkt/lagt merke til det :P 

 

Men dette er altså min personlighet i et nøtteskall folkens.  forrige uke hadde mobilen min gjemt seg , leter i  ca 30 min , hvor var den ? jepp du rettet riktig, Den var i lomma mi  :stupid:  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DanielStance:

 

Hahahha :D har vært så begeistret at jeg ikke har lagt merke til det før nå. også har det coveret inni bilen vært lukket så har aldri tenkt/lagt merke til det :P

 

Men dette er altså min personlighet i et nøtteskall folkens.  forrige uke hadde mobilen min gjemt seg , leter i  ca 30 min , hvor var den ? jepp du rettet riktig, Den var i lomma mi  :stupid:  :stupid:

Skjønner at man blir begeistret, men det er nå måte på da..........

Ny dame, så bør man ikke glemme hvor BH'en sitter.

Den er på samme plassen som den forige [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DanielStance:

 

Hahahha :D har vært så begeistret at jeg ikke har lagt merke til det før nå. også har det coveret inni bilen vært lukket så har aldri tenkt/lagt merke til det :P

 

Men dette er altså min personlighet i et nøtteskall folkens.  forrige uke hadde mobilen min gjemt seg , leter i  ca 30 min , hvor var den ? jepp du rettet riktig, Den var i lomma mi  :stupid:  :stupid:

 

Jaja :P Har ikke så mye jeg skulle sagt i grunn. Har nå greid å lete etter ting jeg har i hånden eller som ligger rett foran meg, så.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor bra den Hamann frontleppa kler mørke biler, Fahad. Veldig hissig front sammen med M5-grillen :)

Takk skal du ha :) helt enig med deg, er vel en av de frontleppene som ser best ut på mørke f10/11. Vekker en del oppmerksomhet nå :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har idag fått på nye Beyern hjul ettersom GS dritet hadde sprekt og bulka i 3 felger, de satt som et skudd på bilen, spot on mtp skjermer. De fikk også en runde med Swissvax Autobahn med engang jeg kom hjem, og bilen fikk en runde med Swissvax Shield på panser og bakluke med håndmassasje, for å se forskjell på vann effekten, samt taket ble vokset siden det ikke var vokset i utgangspunktet :)

post-73485-0-72905400-1433413481_thumb.j

post-73485-0-08020500-1433413497_thumb.j

post-73485-0-93948800-1433413508_thumb.j

post-73485-0-30756000-1433413519_thumb.j

Endret av Clevion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...