Espen Aass Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Kjøp platåsko neste gang du kjøper bil da. Eller ikke vær så blyg og løft hue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Hvordan har du klart å ikke få det med deg før nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Liker å stelle godt med dem, syns de fortjener det Elbilen? Den er gjemt langt utafor bildet, anser ikke den som noe fullverdig medlem av "bilparken". Siden det er VAG og elbil så er det kun ett fremkomstmiddel, knapt nok det Det var det svaret jeg ventet på Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Kjøp platåsko neste gang du kjøper bil da. Eller ikke vær så blyg og løft hue. DanielStance: Hahahha har vært så begeistret at jeg ikke har lagt merke til det før nå. også har det coveret inni bilen vært lukket så har aldri tenkt/lagt merke til det Men dette er altså min personlighet i et nøtteskall folkens. forrige uke hadde mobilen min gjemt seg , leter i ca 30 min , hvor var den ? jepp du rettet riktig, Den var i lomma mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 DanielStance: Hahahha har vært så begeistret at jeg ikke har lagt merke til det før nå. også har det coveret inni bilen vært lukket så har aldri tenkt/lagt merke til det Men dette er altså min personlighet i et nøtteskall folkens. forrige uke hadde mobilen min gjemt seg , leter i ca 30 min , hvor var den ? jepp du rettet riktig, Den var i lomma mi Skjønner at man blir begeistret, men det er nå måte på da.......... Ny dame, så bør man ikke glemme hvor BH'en sitter. Den er på samme plassen som den forige Sonora reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 På gulvet? Daniel., Sonora, HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 DanielStance: Hahahha har vært så begeistret at jeg ikke har lagt merke til det før nå. også har det coveret inni bilen vært lukket så har aldri tenkt/lagt merke til det Men dette er altså min personlighet i et nøtteskall folkens. forrige uke hadde mobilen min gjemt seg , leter i ca 30 min , hvor var den ? jepp du rettet riktig, Den var i lomma mi Jaja Har ikke så mye jeg skulle sagt i grunn. Har nå greid å lete etter ting jeg har i hånden eller som ligger rett foran meg, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 jeg går inn her for å se bilder av biler og det jeg ser her er en side med kun kommentarer. artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 (endret) jeg går inn her for å se bilder av biler og det jeg ser her er en side med kun kommentarer. artig Og derfor postet du en ny kommentar uten bilde? Endret Juni 3, 2015 av DanielStance Dal-z, Krika, mropedal og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Og derfor postet du en ny kommentar uten bilde? har ikke bildet av bilen min fra idag desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Siden dette er en bildetråd og dere jenter bare diskuterer sminke og klager ahj, Mathias Holtsdalen, Toastjern og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Utrolig hvor bra den Hamann frontleppa kler mørke biler, Fahad. Veldig hissig front sammen med M5-grillen Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Utrolig hvor bra den Hamann frontleppa kler mørke biler, Fahad. Veldig hissig front sammen med M5-grillen Takk skal du ha helt enig med deg, er vel en av de frontleppene som ser best ut på mørke f10/11. Vekker en del oppmerksomhet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 (endret) Har idag fått på nye Beyern hjul ettersom GS dritet hadde sprekt og bulka i 3 felger, de satt som et skudd på bilen, spot on mtp skjermer. De fikk også en runde med Swissvax Autobahn med engang jeg kom hjem, og bilen fikk en runde med Swissvax Shield på panser og bakluke med håndmassasje, for å se forskjell på vann effekten, samt taket ble vokset siden det ikke var vokset i utgangspunktet Endret Juni 4, 2015 av Clevion Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Har hatt en dag med opphold siste uke, rakk såvidt å ta et bilde, man ser at 19 tommere er for stort på E34, skal ned på 18 etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå