HenrikSolberg Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Walaker, Har du vurdert f.eks sorte lister til din E39? Slik at det ikke blir usynlig i vinterføret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Etter en punktering som viste seg å være en 3cm lang rift på dekkveggen innside (skjønner ikke hvordan det kan skje) så fikk jeg tak i noen billige pre-face felger med greie dekk her på forumet. Likte ikke helt looken, så jeg gikk berserk med svartmatt S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Skitten bil, men fått ned ræven litt mer Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Skårholen, Haukefer, Espelae og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Vinterlagring... Skal bytte hjul snart vinter hjul, lagrings hjul eller nye felger?!?! Conquest og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Lagringshjul marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen-e46 Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 HenrikSolberg, Trøndern Kim, sh0xx og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet November 28, 2015 Share Skrevet November 28, 2015 Venner spør meg. Hvorfor kaste bort penger på 24 år gammel bil. E36, thats why [emoji7]️ Sent from my iPhone using Tapatalk BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Tok noen bilder av min søsters 320d x-drive istad. Noen tips til å få frem angel eyes bedre på bilder? danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Tok noen bilder av min søsters 320d x-drive istad. Noen tips til å få frem angel eyes bedre på bilder? Angel eyes krever krever kortere lukkertid en resten av bilen, så det beste er nok å kombinere to bilder med forskjellig eksponering. Ett der bilen er korrekt eksponert og ett der lysene er korrekt eksponert. Dette krever at kameraet står på stativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Angel eyes krever krever kortere lukkertid en resten av bilen, så det beste er nok å kombinere to bilder med forskjellig eksponering. Ett der bilen er korrekt eksponert og ett der lysene er korrekt eksponert. Dette krever at kameraet står på stativ.Får prøve det nestegang jeg skal ut å ta bilder. Takk for tips E.H.D Sent fra min D5803 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 #vinterstuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 Ferdig med leasingen idag... Glad for det, men kommer til å savne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 F31 kongsvoll 3.jpg ser småriper jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå