Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Ikke er ditec særlig bra heller, ettersom jeg har forstått;)

"Alle" skal ha slik tysker merke i grillen:o vurderer derfor å ta vekk mitt jeg..

Edit: mange som ønsker tråd på bilen din tommis;)

Og hvorfor er ikke Ditec bra? Begrunn svaret ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke er ditec særlig bra heller, ettersom jeg har forstått;)

"Alle" skal ha slik tysker merke i grillen:o vurderer derfor å ta vekk mitt jeg..

Edit: mange som ønsker tråd på bilen din tommis;)

Og hvorfor er ikke Ditec bra? Begrunn svaret ditt :)

Ditec er verken bedre eller dårligere enn alle andre lakkforseglere.. så ja ser ikke grunnen til å betale dyrt for en slik behandling.. da ville jeg heller tatt kontakt med noen av gutta her inne www.detailersclub.no

Gjør en mye bedre jobb til en brøkdel av prisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rimelig drøyt å spy ut tusenlapper for at noen skal slenge et lag forsegling på bilen. Og de som drømmer om flere år med lettvint vask etter å ha fått Ditec må tro på julenissen. Holder etter hva jeg har sett ikke det spøtt lengre enn hvilken som helst god voks, dvs. 6-9 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke er ditec særlig bra heller, ettersom jeg har forstått;)

"Alle" skal ha slik tysker merke i grillen:o vurderer derfor å ta vekk mitt jeg..

Edit: mange som ønsker tråd på bilen din tommis;)

Og hvorfor er ikke Ditec bra? Begrunn svaret ditt :)

Vel, meste parten av grunnene er vel nevnt over. Har en rimelig dreven detailer som får holde på en del av oss, som også sier det samme. Er også av den oppfatning at skikkelig seriøs bilpleie enda ikke lønner seg for firma mtp pris på produkter og ant timer arbeid vs hva kundegruppen er intr i å betale. Hvorfor skal ditec klare å tilby en voks/ lakkforsegling som varer leenge, nå normale vokser (også swiss wax) varer opptil 6mnd, men denne levetiden forkortes også mye ved feil vask/spyling noe mannigata har lite greie på.

Edit: siden dette er en bilde tråd- så bildet "på vei ned til jobben", så kom jeg på et bilde jeg tok utenfor leiligheta i dag

b2f86368-4178-d116.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være noe med det når jeg har sett sikkert 100 biler med det DiTec merket? :P

Kanskje fordi det er en kombinasjon av flinke bilselgere som sier til den late kunden at bilvasken nesten gjør seg selv hvis du velger dette? :^o

Min far gikk på denne smellen med E91en jeg har nå da han kjøpte den ny. Den har ikke samme glans som ved en skikkelig lakkrens/polish/voks jobb og etter den fikk denne behandlingen så er det verre å få det bra med vanlige produkter.

Jeg skal snart bade bilen i rødsprit for å få av siste rest av guffa. Så skal den rubbes til jeg blir blå (eller maskina) så bygges opp igjen skikkelig med gode produkter. Skal toppe det med to tynne, fine lag med Swiss Vax Shield. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...