KKME30 Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 [ Bilde ]Bilde fra i går Halo i luken!! hva er dette for noe? En abort?
-Erik- Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Min nylig anskaffede førstebil [ Bilde ] Pen, men trenger masse senk!
mropedal Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Pen, men trenger masse senk! Skulle gjerne senket den, men det er så råtne veier her jeg bor! Kommer så vidt inn i garasjen slik den er nå
Tzunami Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 low is a lifestyle bare legg om kjøringen din, så går det mest utrolige!
Frode D Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Skulle gjerne senket den, men det er så råtne veier her jeg bor! Kommer så vidt inn i garasjen slik den er nå
Mikael-B Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Haha, so true! Dårlig unnskyldning med dårlige vei, alt går
-Erik- Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Dårlige unnskyldninger og veier går hånd i hånd rundt om i hele landet:)
John90 Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Igår kveld. Fikk lastet det opp idag! Montering av coilovers!
matsi Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Dårlige unnskyldninger og veier går hånd i hånd rundt om i hele landet:) Ja, synes jeg hører den titt og ofte jeg:-p sikkert bare en unnskyldning for at de ikke vil senke:p
mropedal Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Dårlige unnskyldninger og veier går hånd i hånd rundt om i hele landet:) Ja, synes jeg hører den titt og ofte jeg:-p sikkert bare en unnskyldning for at de ikke vil senke:p Ganske riktig Sannheten er at økonomien ikke strekker til og jeg har et elendig stereoanlegg i bilen som må prioriteres.
Yngvejos Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Dårlige unnskyldninger og veier går hånd i hånd rundt om i hele landet:) Ja, synes jeg hører den titt og ofte jeg:-p sikkert bare en unnskyldning for at de ikke vil senke:p Dårlige veier er da en gyldig unnskyldning. E30en min ble litt for lav etter at jeg måtte godkjenne coiloverene (justere opp, vise, justere ned). Det har ført til at jeg ikke kan kjøre inn og ut av innkjørselen uten at minst ett klips på frontleppa løsner. Det gjør at det blir så mye stress å kjøre bilen at jeg ikke gidder å bruke den. Har kanskje kjørt 1000km med den i år.
Skulebollen Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Plasser deg ut på ene sida av vegskulderen istaden for midt i vegen så går det sikkert bra:)
Yngvejos Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Plasser deg ut på ene sida av vegskulderen istaden for midt i vegen så går det sikkert bra:) Det går bra iblandt, men fronten har en tendens til å bli liggende igjen forran bilen hvis jeg skal snu eller rygge inn i garasjen utenfor her. Måtte også ta den av for å komme meg ut av danskebåten. Senere ble den slått løs fordi den tok nedi i svingene på Nürburgring.
Tzunami Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Ouch:/ er enig at det går ann å vurdere høyde mot brukervennlighet også, er jo ikke noe kult med superlav bil, når det gjør at den faktisk er 100% ubrukelig:p begynner man å komme ned mot 90-95% blir det straks bedre:p xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå