ahj Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 [ Bilde ] Har'u stjæla bilal til Bjørnar? Har ikke stjålet bilen til Bjørnar nei Bra det, for din er mye råere (utsende messig)
Tzunami Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 tja, er vel ikke stort forskjell på bilene, begge to sølv, lave, mfangere, sota lamper, begge har tåkelys(? ) Men han har jo stjålet min bil her ser jeg (ref. Tyskerstripene i grillen) Helt sjef som alltid småen
lasseln Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 tja, er vel ikke stort forskjell på bilene, begge to sølv, lave, mfangere, sota lamper, begge har tåkelys(? ) Men han har jo stjålet min bil her ser jeg (ref. Tyskerstripene i grillen) Helt sjef som alltid småen KingB har ikke tåkelys nei, takluke er også fraværende på hans bil! Stripene er foreløpig bare en yay or nay test, men liker det foreløpig veldig godt. Legg forøvrig også merke til sladrespeilet!
Tzunami Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Details brah! Kult! glemte at B ikke har tåkelys tåkelys og takluke er jo must hadde jeg bare hatt glassluke-_-
RS-Heggem Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 tja, er vel ikke stort forskjell på bilene, begge to sølv, lave, mfangere, sota lamper, begge har tåkelys(? ) Men han har jo stjålet min bil her ser jeg (ref. Tyskerstripene i grillen) Helt sjef som alltid småen Var det du som kom på detaljen med tyskerstriper i grillen? Evt tyskerstriper at all? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Bjornhbjelland Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 tja, er vel ikke stort forskjell på bilene, begge to sølv, lave, mfangere, sota lamper, begge har tåkelys(? ) Men han har jo stjålet min bil her ser jeg (ref. Tyskerstripene i grillen) Helt sjef som alltid småen Var det du som kom på detaljen med tyskerstriper i grillen? Evt tyskerstriper at all? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
rublings Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 [ Bilde ] Clean! Hva står SATB for? Stance at the border?
APedersen Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Jaa, selvfølgelig EDIT: Må vel kanskje legge ut noen bilder så det ikke blir no tulletråd-tendenser her
Tzunami Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 tja, er vel ikke stort forskjell på bilene, begge to sølv, lave, mfangere, sota lamper, begge har tåkelys(? ) Men han har jo stjålet min bil her ser jeg (ref. Tyskerstripene i grillen) Helt sjef som alltid småen Var det du som kom på detaljen med tyskerstriper i grillen? Evt tyskerstriper at all? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Om du leser lit tilbake så tulla ahj om at lasse hadde stjålet B sin M5, så da dro jeg den lenger om at den lignet min mer, mtp stripene... nå må du ikke være for kjapp på kommentarene RS!
eeikenes Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Ræva bilde men.. Trenger en god dose mindre dekk + få den lavere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå