Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Min personlige mening (som med 95,8% sannsynlighet er kontrovers med konsensus på dette forumet) er at de felgene er NOT på F11. Elsker F11, men ikke med slike felger. Nå skal du ikke høre på meg, fordi jeg er over 25 år...

Jeg vil si meg enig, men med et lite forbehold. Problemet med disse felgene er at designet forsvinner helt med svartfargen. Jeg tror de ville sett bedre ut i alu, evt en slags gunmetal gråfarge. Også kan de sikkert være en tomme større, men det er vel ikke et must. Syns de så bra ut i den størrelsen.

 

Edit: Og jeg er under 25 år... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulempen med disse felgene i 20" er den latterlige kanten foran, som får hele oppsettet til å se merkelig ut. Nå er vel dette riktgnok kopier (ser ut som en GS felg), men originale Breyton i 21" med gunmetal- eller sølvsenter ville definitivt tatt seg bra ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme som Rublings før jeg så hva han skrev; de felgene i den størrelsen, eller en tomme opp hadde sett bra ut i en farge ala sølv eller litt mørkere -> Gunmetal. Men på samme tid tenker jeg at det kanskje er en litt for rånete felg for F11, den fortjener en mer stilfull felg i 20/21"  :) ( Jeg er 20, hvis det har noe å si :lol: )

 

-

 

Har sagt det før og sier det igjen, du er flink med bilder Sopihop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...