Mantis Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 NB! Etter en poleringsjobb. Maskerte rundt lister og der røyk plastidipen rundt listene gitt. De ble lakket opp igjen fort etter dette - så se vekk i fra at ene siden har chrome og den andre er mørk.. hehe spuijnsarn, Martin1993, MagnusHN og 3 andre reagerte på dette 6
VegarVS Skrevet November 6, 2013 Skrevet November 6, 2013 {style_image_url}/attachicon.gif 052.JPGKult Markus! Lenge til den er ferdig?Sent from my Ifaun using Tapatalk
originalpolizei Skrevet November 7, 2013 Skrevet November 7, 2013 I dag kronet jeg en polering med en aftenstur Jeg tror nok dette er favorittvogna altså....... Joachim S Hamar, Thundercoil, EspenBimmer og 10 andre reagerte på dette 13
KLB Skrevet November 7, 2013 Skrevet November 7, 2013 I dag kronet jeg en polering med en aftenstur Jeg tror nok dette er favorittvogna altså....... Fantastisk flott bil. Er det denne som er til salgs på finn.no? Har ikke sett så mang, om i det hele tatt noen med det flotte interiøret, og den fargekombinasjonen Har en hemmelig drøm om en slik bil etterhvert Sent from my iPad using Tapatalk HD
EspBD Skrevet November 7, 2013 Skrevet November 7, 2013 Jaja, da var det vell vinterstid igjen da.. Ikke alle har lært seg å holde sia si i svinger, noe som resulterte i dette fantastiske kunst(knus)verket Sent from my iPhone using Tapatalk
E.H.D Skrevet November 7, 2013 Skrevet November 7, 2013 Ferjetur idag, og tok et kjapt bilde på dekk, synes det var litt stilig med blått lys ombord. BMW E30 325, Underground1983, VegarVS og 2 andre reagerte på dette 5
Tzunami Skrevet November 8, 2013 Skrevet November 8, 2013 W00t? kjøpt deg ny e39?? Lekker farge må jeg si!!
thomaszito Skrevet November 8, 2013 Skrevet November 8, 2013 Soon image.jpg Sykt fin farge! Hva heter denne fargen?
JoTjelle Skrevet November 9, 2013 Skrevet November 9, 2013 min E36 (: Mag142 og noekult reagerte på dette 2
John90 Skrevet November 9, 2013 Skrevet November 9, 2013 Bilen fikk nye vinterfelger med hakka 8 dekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå