pautomagi Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Hvilken hall er det fredrik ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Ren og pen! Må av med oblatet nå da Takker Ja oblatene skulle vært av for lenge siden, har bare glemt dem hver gang jeg har hatt muligheten til å ta dem Godt at du vasker den når det er sånt dritt vær ute Men som Walkabout sier, må oblatene av Ja jeg er nøye med bilvasken igjennom vinteren, minst en gang i uka Drøyer man for lenge så setter driten seg då veldig også om man må pøse på med avfetting, som igjen ødelegger voksen. Hvilken hall er det fredrik ? Det er selvvasken ved Toyota på Nedenes, veldig grei hall med skum og støvsuger. Pleier å ta med såpevannet selv da så jeg får håndvasket bilen Vasket først E34en hjemme men så ble det plutselig mørk når jeg skulle begynne på denne så da var det greit å kjøre bort hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Litt under kniven i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Et tilfeldig mobilbilde jeg tok en kveld. Mattae, Thundercoil og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Et tilfeldig mobilbilde jeg tok en kveld. Tror jeg må ha meg en hvit 1 serie en gang Ser meget bra ut! Det er selvvasken ved Toyota på Nedenes, veldig grei hall med skum og støvsuger. Pleier å ta med såpevannet selv da så jeg får håndvasket bilen Vasket først E34en hjemme men så ble det plutselig mørk når jeg skulle begynne på denne så da var det greit å kjøre bort hit Ahh, greit å kunne stå inne. 2 kjappe til Hvordan er prisene der ? Døgnåpen vask ? awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Tok de ikke selv da men.... StigJ, mropedal, M|Fjeld og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Da var den ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mossekråke Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Rigget for fjelltur E.H.D, Walkabout, Mariuskv og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Så ut som noen greie vinterhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 IMAG0110.jpg Rigget for fjelltur Stillig, er det 19" vinterhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mossekråke Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Stillig, er det 19" vinterhjul? Ja. 19" med 235/35 Nokian Hakkapeliitta piggfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Herlig f31, drømmefamiliebilen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 min siste investering! Rxlpower, Thundercoil, hsd og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Herlig bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Ah. Den var skikkelig herlig! Stil over dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå