Sjøbuse Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Oh, nice! Hvilken scene? Sent from my iPhone using Tapatalk Helt på førsten når han Mobekken eller hva han heter stormer ut av kontoret til Edgar, setter seg i baksetet på bilen og bilen suser avgårde. De sitter da i 728`n. Ser også bilde av den på denne nettsiden. Var pga denne siden jeg oppdaget at det var min bil :S
Positiv Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Mangler kun polering og innvendig rens, så er bilen klar for sommersesongen. Mvh Bent ahj, aalgaard, VegarVS og 3 andre reagerte på dette 6
Tyggern Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Herlig E28, med en farge en ikke ser så ofte lenger StigJ reagerte på dette 1
Haukefer Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 135 vs 285, ser jo ut som reservehjulet er fra Suzuki Fz jeg hadde en gang i tiden.. Sent from my iPhone using Tapatalk thbrekke, eriksen76, M|Fjeld og 6 andre reagerte på dette 9
matsi Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Tok et bilde istad, på vei opp til Hovden for helgen
Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Helt på førsten når han Mobekken eller hva han heter stormer ut av kontoret til Edgar, setter seg i baksetet på bilen og bilen suser avgårde. De sitter da i 728`n. Ser også bilde av den på denne nettsiden. Var pga denne siden jeg oppdaget at det var min bil :S Da var det den jeg tenkte på Herlige filmer forøvrig
Clevion Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Mangler kun polering og innvendig rens, så er bilen klar for sommersesongen. Mvh Bent Nå blei jeg nesten kåt! Etter en fin vask både innvendig og utvendig. Kjipe vinterfelger men, ene sommerfelgen er til retting
Positiv Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Noekult. Må si meg enig at bilen løftet seg et par hakk, med de nye felgene. Tyggern. Fargen heter Opal grønn, ( fint skal det være) Og kommer i to nyanser. Har selv den lyseste. Takker. Clevion. Hold your horsers. tommyheimberg reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 ENDELIG byttet du ut felgene etter evinnelig mas fra alle på bimmers Må si de kledde bilen MEGET godt! ahj reagerte på dette 1
Positiv Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Var vel ikke helt det som var grunnen Wicky, Men da jeg fikk et meget godt tilbud av Erik, hos Gs bildeler i Oslo, kunne jeg ikke takke nei. Og de er nok et hakk finere enn de som satt på bilen tidligere. Alt til sin tid, som det heter. Mvh Bent
wicky124 Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Sant nok..dessverre var tiden til de forrige felgene utløpt..for 10 år siden..hehe var ikke ment at du bytta felgene fordi alle på forumet maste...var bare ment som litt ironi Men over til noe annet, bilen din er VELDIG fin og riktig utvendig
APedersen Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Er enig i at de felgene ble mer tidsriktig, fullførte bilen helt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå