aalgaard Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 RIP e92 Ble påkjørt av lastebil(holdt sikkert 70 elns) når jeg stod stille som gjorde at jeg gikk rett i bilen foran og den i bilen foran der igjen.. Ikke min feil heldigvis, men ville ha denne bilen jeg. Tipper den blir kondemnert. Er godt trykt inn hele bak og fronten ser heller ikke mye bra ut. Aiaiai Markus, det var kjipt! Bra start du ikke fikk verre skadet iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Lite nytt som har skjedd men merkbar forskjell. Har tatt å foliert taket svart også har jeg fjærnet bakruteviskeren.. dette er et påbegynt prosjekt men ikke helt ferdig stilt. må få til noe med bryteren for åpning av bakrute. her er hvertfall bilde bmwgreg90, Walkabout, BMW E30 325 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Fått på frontleppe, sorte N-merker og full behandling med Swissvax utvendig og innvendig. Holder seg godt til å nettopp ha feiret 10-årsjubileum. Beklager dårlige mobilbilder, kommer en ordentlig bildeserie på denne snart Durochris, Lazyman, Bimmer fan og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Nytt rust-vrak hentet hjem -.- Ikke helt fornøyd, skuffet over karosseriet. Motor og drivverk virket veldig bra. 525iX janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Nytt rust-vrak hentet hjem -.- Ikke helt fornøyd, skuffet over karosseriet. Motor og drivverk virket veldig bra. 525iX godt det ikke bare er meg som samler åssen er ix på forbruk egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Min ix ligger på rundt literen på mila! Gjerne 1,1om det er litt småkjøring. Manuell kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 For ca 15 min siden Feil vei og greier Freakshow, Marionette og Bimmer fan reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 godt det ikke bare er meg som samler åssen er ix på forbruk egentlig? Obc'n sa 0.98 på de 114 milene jeg kjørte fra Trondheim å nordover. Hadde bagasjerommet fullt av tunge deler i tillegg. Kjørte over gjennomsnittet pent hele veien. Hadde det ikke travelt for å si det sånn. Har også manuell girkasse på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Washywash! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Ferdig med utarbeidelse på tomta. god plass til et BMW Meet her HPVL, Frode D, Torolav933 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 tok ikke bilde av bilen idag men, tok bilde av sykkelen tho, straks ferdig og klar for veien Martin1993 og Kegel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Statoil vask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Ny bil på tunet, 116i m-sport awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Fått vasket bilen i dag og nå er jeg klar for BMWCCN sitt treff på årabrot i helgen;) thbrekke, Designer, APedersen og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Jeg å min far er å forhandler ny vogn til bestemor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå