Ingvaldsen Skrevet Søndag kl. 18:08 Skrevet Søndag kl. 18:08 Ingen felg som sitter bedre på f01 enn 21" alpina… på andre plass kommer style 312 Reef89, fupsaker og m-blå reagerte på dette 3
Reef89 Skrevet Søndag kl. 19:37 Forfatter Skrevet Søndag kl. 19:37 1 time siden, papertiger skrev: Oh lord dette blir bra! Originale? Det ble nok ikke det nei 🙃 Siden man heller ikke ser forskjell (forfra) så tror jeg det blir bra uansett 🙂
Reef89 Skrevet Søndag kl. 19:41 Forfatter Skrevet Søndag kl. 19:41 1 time siden, Ingvaldsen skrev: Ingen felg som sitter bedre på f01 enn 21" alpina… på andre plass kommer style 312 Kall meg gjerne rar, men valget ble original alternativ dim. 20".
Reef89 Skrevet Mandag kl. 20:05 Forfatter Skrevet Mandag kl. 20:05 Neste prosjekt... Etter godkjenning og butikktips fra @Saltkjelen så ble disse bestilt og levert i dag. Otis, ///M-ini95, K.F og 7 andre reagerte på dette 10
Tony Soprano Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 13 timer siden, Reef89 skrev: Neste prosjekt... Etter godkjenning og butikktips fra @Saltkjelen så ble disse bestilt og levert i dag. Dette blir ett skikkelig løft 👏 Reef89 reagerte på dette 1
Tony Soprano Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Måtte jo ha vært sinnsyk i gjerningsøyeblikket som solgte denne : fupsaker, K.F, BimmerFan! og 1 annen reagerte på dette 1 3
sveigis Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Blir gøy å se fremover her både med lykter og felger 😊 Reef89 reagerte på dette 1
Haug530D Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden På 8.11.2025 den 21.54, Reef89 skrev: E60en begynte å få rosa nærlys og da var det bare å handle inn pærer. Har lenge tenkt på og prøve LED pærer direkte i xenon lykten og det angrer jeg virkelig ikke på nå! Vannvittig lett og får ut lyktene på disse bilene. Etter å sjekket litt på Internett og lest omtaler gikk jeg for disse fra Lyshelten: Passer perfekt på den originale holderen selv om Lyshelten mente man måtte ha adapter for BMW. Måtte selvsagt ta bilder med en LED og en Xenon, venstre LED Fjernlys: Der er mye tydeligere enn bildene viser, virkelig forskjell. Men når det er sagt så er jo den gamle xenonpæren svak fra før, en ny ville jo lyst bedre. Alt i alt 10/10 til LED, passer perfekt, ikke blinking eller canBUS feil. Blir nok å bestille til 7eren også tenker jeg. Ja LED er bra, har hatt Led pærer i E87 i ca 2-3 år nå fra Aliexpress og det lyser som natt og dag i forskjell, har liggende til F11 også men ikke fått byttet der ennda, det skal sies at det er Halogen på E87 men likevel (Lyktene er godkjent med Osram sine LED pærer, så er det jeg hadde sagt står i om det hadde vært problem på PKK ) Flott 7er forresten, kunne godt tenkt meg F01 eller E65 ja fupsaker og Reef89 reagerte på dette 1 1
Reef89 Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Tid for dekk skift. Er så mye finere og tilfredsstillende og legge på nye hjul når det ser sånn ut i stedet for et halvrustent nav og caliper. Dette er jo også veldig synlig gjennom felgene. Ingvaldsen, BimmerFan!, m-blå og 5 andre reagerte på dette 8
m-blå Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Nydeligt👌 Jeg er vel inhabil 😉 Men Alpina felger er bare innertier etter min mening… originale eller ei, flott bil og hjul 👍🏻 Endret 3 timer siden av m-blå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå