Nautiluz Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Jobber med å få dratt dem ut litt mere fremme om det var sann du tenkte på Ivrig86, men Vorsteiner drit fangeren tåler jo ingenting så blir den truffet spurter det deler haha.. Om du tenker på den concave delen så er det ikke rart å gjøre nå da men.. Endelig har noen med peiling tatt ordentlig bilde av bilen så her er ett fra GS treffet i helga. Tusen takk til Eirik Aadde Photography ! Gorg, Torek, knoskar og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Utrolig gjennomført bil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 Dagen før avreise til Syndikat fikk jeg for meg at jeg skulle slenge sammen noe lyd i bilen. Så jeg fikk testet 8" Focal Ultima bassene i samme slengen. Dette var da bygget siste 6timene før avreise. hehe.. Kl 0100 Kl 0330 Kl 0700 Ellers så gikk det bra på Syndikat også av rundt 150-200 E9x M3 ble det førsteplass Ground Zero Ref. signalkabler som matcher taket Nærbilde av graveringene og serienummerene på forsterkera.. Tollefsen, E.H.D og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 helt rått altså! noen bilder av bagasjen så man får et ordentlig bilde? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Sinnsykt tøft! Tror ikke noen blir lei seg av flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2015 Det er en testkasse... Så vet ikke om det blir så mye bedre enn dette med deksling. Tror nok kanskje at elementene havner i sidepanelene i baksetene. Der er det 30liter på hver side For å få frem at det var litt konkuranse på e90-92 M3 i år på syndikat så er dem med G-power presse samlet på dette bilde.. adne95, Julianv, Torek og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Aldri kommentert her...menneh... Damn boy! U win the BMW-game Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 Ser du er litt mer effektiv på bilstereobygging enn meg hehe. Har hatt helt nytt anlegg liggende i eske i åresvis og enda ikke kommet i gang hehe. Kanskje lettere å bare levere alt til deg hehe.Nydelig bil og mods!!!! Nautiluz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2015 Fra Syndikat i sommer https://youtu.be/5PnOu6Q1JVQ adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2015 Bilstereo og dempe oppdatering.. Rippet for demping.. Dempet med 1lag butyl Og ett lag med sandwich matte i bagasjen siden det er litt bedre plass her enn rundt teppet i gulvet. Signalkabler fra spiller til prosessor og fra prosessor til forsterkere Signalkabler trekt under teppet. Nappet ut ruta for å komme til dashbordet lettere. Focal Ultima som skal inn Enda godt magneten er formet som den er. Fordi her ble også det utnyttet for å få plass.. Dette er store 6.5" elementer. Jeg trodde egentlig ikke det var plass til 6.5" her i utgangspungtet, men fant ut at det var 2cm med ledig plass på siden av dashbordet. Altså inn i astolpene så jeg bruker den plassen. Dashbordet blir nå 4cm bredere enn det var originalt.. Thundercoil, flobben og MagnusHN reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2015 Montering av 6.5" i dash virkelig på begynt Og jeg gjør mitt beste for at det skal se så nært originalt ut som mulig selv med 6.5" montert på dash. Trekking underveis 2stk skjøter måtte til men er fornøyd med dem Etter x-antall timer er det faktisk ferdig Videre nå skal det lages nye a-stolpe deksler som jeg håper det er mulig å få diskanten på plass i. Om ikke må de plasseres i speilhusene. Som blir penere men ikke så optimalt. Div demping også under dash Og mere skal på her sandersander, JE Motorsport, Ron Jeremy og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Utrolig bra jobba, ser fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 nydelig jobb! bare lyd dempinga må jo hjelpe noe ekstremt på utvendig støy når du kjører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 sykt prosjekt ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå