Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Skal vel ikke se bort i fra det, hvertfall 3.8. Var vel produsert ca 4000 3.8 tilsammen. E39 ble det produsert 20000 stk av, var vel kun kosmetiske forskjeller på preface og facelift?

For ikke og snakke om de 891 produserte e34 m5 touringene er vell ikke så mange igjen av de lengre som er holdt orginale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffer synes du det ?

540 er heller ingen dyr bil så kan ikkje sammenlignes.

E34 540i har bedre bunndrag enn e34 m5, men like mange antall nm, men 540 ble utstyrt med en diff som hade lav utveksling slik at en ikke "slo" m5'n

Edit: er glad i r6 men v8'rn har mere skyv på lavt turtall, og er en god daily driver. Og alt dette med en ganske så seig utveksling på diffen.

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 540i har bedre bunndrag enn e34 m5, men like mange antall nm, men 540 ble utstyrt med en diff som hade lav utveksling slik at en ikke "slo" m5'n Edit: er glad i r6 men v8'rn har mere skyv på lavt turtall, og er en god daily driver. Og alt dette med en ganske så seig utveksling på diffen. sent from my microwave using tapatalk

Mulig det, hadde 540 E34 før men det er så lenge siden, men du får mye for pengene i en 540 uten tvil!

Men eg personlig liker bedre 6 er lyden, men det er nå en smaksak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, hadde 540 E34 før men det er så lenge siden, men du får mye for pengene i en 540 uten tvil!

Men eg personlig liker bedre 6 er lyden, men det er nå en smaksak :)

Er enig med deg at 3.8 r6 har en ganske så brutalt lyd når du får den opp i turtall, og det liker jeg :) har jo hatt 2.0l og 2.5l r6 før så var jo den lyden jeg ble mest forelska i, men 8'rn er ganske så vill den og ;)

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg at 3.8 r6 har en ganske så brutalt lyd når du får den opp i turtall, og det liker jeg :) har jo hatt 2.0l og 2.5l r6 før så var jo den lyden jeg ble mest forelska i, men 8'rn er ganske så vill den og ;)

sent from my microwave using tapatalk

Ja for all del 8`rn har utrolig tøff lyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...