Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja... Jeg må si prisnivået på e46 er helt sinnsykt.

Man får biler fra 20 000 og hele veien opp mot nærmere 300 000,- for div. overprisede 330i/d.

Helt på tryne.

Skrevet

sålenge dem selger er de jo etter min mening rett priset. Det er jo kjøperne som er helt på tryne :)

Skrevet

Jeg mener at E39 fikk Isofix fom. 2003 årsmodell. Altså siste årsmodellen for sedan og nest siste årsmodell som Touring.

Skrevet

Har igrunn lyst på E39 stv...eneste nedturen er at det ikke er isofix på dem...

Flytter du på seter for hobbyen sin del? Har liksom ikke savnet det ennå.

Skrevet

Jeg har isofix i 330cien. Det er fester ved to av baksetene, men bare ene setet har ekstra setebelte. Rart at ikke E39 fikk det før etter 2003 da. Hehe.

Skrevet

Ja, det er like ulogisk som å innføre LED, så fjerne dem på neste modell, så innføre igjen på LCI/facelift. 5-seriene ser i hvert fall jeg på som ultimate familiebiler. Coupe..not so much.

Edit: Ha i bakhodet at jeg ikke er kjent med ekstrautstyrslistene og hvorvidt isofix er på nevnte liste, eller om det kom som standard. :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Det blir litt sånn.. Strøken og litt uvanlig E39 kontra OK og veldig vanlig E61.
Jeg synes nok E39`en er penere dersom vi tar utgangspunkt i en standard E61

Edit: Solgt siden sist jeg posta linken. Fikk faktisk veldig lys på den med en gang jeg så annonsen, hehe. Men så er vel jeg kanskje litt mer interessert i E39 enn andre modeller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...