Marionette Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Synes de hjula så en smule for små ut? Er det 16" ? Edit: var litt treig, til den Vegard la ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Flott F30 synes jeg. Thundercoil og norbakken reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Så langt er disse felgene mine favoritter for BRZ (hint hint) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Hehe ":p har sykt lyst på et sett Eta Beta Twist, altså de 3delte over her, men er vanskelig å finne slike sett! Spesielt når jeg vil ha 10*18" og 11.5*18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Dette er bortimot en perfekt E30 etter min mening: BMW 325i - Crooks Life by Crooks Life, on Flickr BMW 325i - Crooks Life by Crooks Life, on Flickr BMW 325i - Crooks Life by Crooks Life, on Flickr BMW 325i - Crooks Life by Crooks Life, on Flickr BMW 325i - Crooks Life by Crooks Life, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Gottihjul er grommeste du får til E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 må være den mest perfekte e60en jeg har sett tror jeg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 må være den mest perfekte e60en jeg har sett tror jeg: Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Synes denne e61'n er perfekt! Ikke så galen denne heller akkurat..! Drømmecruisere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 må være den mest perfekte e60en jeg har sett tror jeg: Fin den der, der ser man virkelig hvor mye felg og senk har å si. Ellers er den jo nesten original. Men det er så ufyselig stygt med halogen nærlys på E60, fytti grisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 trodde bilder i quoting hadde blitt fjernet!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Er ikke bimmers.no logo på, så kanskje det går å quote bilder fra andre servere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Ryddigste motorrom noen gang på den e30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå