Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Style 225 kler bilen godt, men er det større profil på F30? Uvant å se de med så mye dekk.

Litt uenig med deg ang. E9x vs F3x interiørmessig, jeg digger E9x og blir ikke fortrolig i de nye bilene. Det ser luksuriøst ut men det er så uvant.. :P

 

10 minutter siden, andreaskarm skrev:

Fargen i seg selv er ikke stygg den, og pluss for tøffe felger. Men det ser desverre ut som du har sølv felger som du ikke har giddet å vaske på en stund :wink: hehe

Det var akkuratt dette jeg også tenkte. Vi får omdøpe fargen til "Bremsestøv" :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frode D skrev:

Style 225 kler bilen godt, men er det større profil på F30? Uvant å se de med så mye dekk.

Litt uenig med deg ang. E9x vs F3x interiørmessig, jeg digger E9x og blir ikke fortrolig i de nye bilene. Det ser luksuriøst ut men det er så uvant.. :P

 

Det var akkuratt dette jeg også tenkte. Vi får omdøpe fargen til "Bremsestøv" :whistle:

Haha.. Bremsestøv ja :wink: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Frode D skrev:

Style 225 kler bilen godt, men er det større profil på F30? Uvant å se de med så mye dekk.

Litt uenig med deg ang. E9x vs F3x interiørmessig, jeg digger E9x og blir ikke fortrolig i de nye bilene. Det ser luksuriøst ut men det er så uvant.. :P

 

Det var akkuratt dette jeg også tenkte. Vi får omdøpe fargen til "Bremsestøv" :whistle:

Kjører originaldimensjon for F30. 225/40-19 og 255/35-19. Så ett hakk opp på profilen kontra E9x ja. Jeg har blitt litt mer glad i mer dekk i det siste :P Synes det er penere enn en ntynn stripe med gummi. Sikkert på grunn av at jeg nærmer meg 40 :lol:

Jeg fant meg til rette så og si med en gang i F30en. Synes det også var kjekt med Alcantarainteriøret kontra skinn. Synes det er mer comfy. Synd de kun har ett alternativ mtp. farge. 

Kan jo godt være at det lysegrå interiøret jeg hadde i E91en gjorde sin del at jeg ikke trivdes så godt. Men det buede dashbordet ødela mye også. Hadde jo heller ikke skjerm.

 

Bremsestøvlakkert :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, StigJ skrev:

Kjører originaldimensjon for F30. 225/40-19 og 255/35-19. Så ett hakk opp på profilen kontra E9x ja. Jeg har blitt litt mer glad i mer dekk i det siste :P Synes det er penere enn en ntynn stripe med gummi. Sikkert på grunn av at jeg nærmer meg 40 :lol:

Jeg fant meg til rette så og si med en gang i F30en. Synes det også var kjekt med Alcantarainteriøret kontra skinn. Synes det er mer comfy. Synd de kun har ett alternativ mtp. farge. 

Kan jo godt være at det lysegrå interiøret jeg hadde i E91en gjorde sin del at jeg ikke trivdes så godt. Men det buede dashbordet ødela mye også. Hadde jo heller ikke skjerm.

 

Bremsestøvlakkert :P

 

Lysegrått og uten navi har nok litt å si ja. Det er ganske stor forskjell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, StigJ skrev:

Kjører originaldimensjon for F30. 225/40-19 og 255/35-19. Så ett hakk opp på profilen kontra E9x ja. Jeg har blitt litt mer glad i mer dekk i det siste :P Synes det er penere enn en ntynn stripe med gummi. Sikkert på grunn av at jeg nærmer meg 40 :lol:

Jeg fant meg til rette så og si med en gang i F30en. Synes det også var kjekt med Alcantarainteriøret kontra skinn. Synes det er mer comfy. Synd de kun har ett alternativ mtp. farge. 

Kan jo godt være at det lysegrå interiøret jeg hadde i E91en gjorde sin del at jeg ikke trivdes så godt. Men det buede dashbordet ødela mye også. Hadde jo heller ikke skjerm.

 

Bremsestøvlakkert :P

 

Helt enig dekk og interiør! Hatt flere biler med skinn, men de blir lettere misfarget av olabukser og andre fargerike plagg + at det blir sykt varmt om sommeren. Alcantara er kjempemessig + at det også er veldig slitesterkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

DA fikk jeg endelig vasket dagligsliteren. Hatt en kranglete rygg med tilhørende sykemelding og vissvass. Så da har det blitt dårlig med bilpusling. Gikk til og med glipp av utstillingen/konkurransen på BMW CCN sitt landstreff (som jeg var med på å arrangere) pga av det :x Så det gjorde virkelig godt å få vasket skikkelig med tilhørende tørk, støvsugin, interiørtørking, vindusvask samt pålegg av Rain-X.

 

Måtte ha den obligastoriske oppstillingen jeg har hatt med både Z4en og MINIen.

29096968354_49c51c1477_k.jpg

29096966044_4d72d0e41d_k.jpg

Nei @Freakshow jeg trenger ikke å space mer :)

29096967534_9376ac57d3_k.jpg

 

Frykter at det er stor fare for at det blir omlakkering av felgene en eller annen gang...

29099134723_85854282f4_k.jpg

 

29612549172_1b6b047472_k.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...