StigJ Skrevet September 6, 2016 Forfatter Share Skrevet September 6, 2016 Ser bedre ut i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 Ja, kan tenke meg det. Bilen ser vertfall veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 Style 225 kler bilen godt, men er det større profil på F30? Uvant å se de med så mye dekk. Litt uenig med deg ang. E9x vs F3x interiørmessig, jeg digger E9x og blir ikke fortrolig i de nye bilene. Det ser luksuriøst ut men det er så uvant.. 10 minutter siden, andreaskarm skrev: Fargen i seg selv er ikke stygg den, og pluss for tøffe felger. Men det ser desverre ut som du har sølv felger som du ikke har giddet å vaske på en stund hehe Det var akkuratt dette jeg også tenkte. Vi får omdøpe fargen til "Bremsestøv" andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 3 minutter siden, Frode D skrev: Style 225 kler bilen godt, men er det større profil på F30? Uvant å se de med så mye dekk. Litt uenig med deg ang. E9x vs F3x interiørmessig, jeg digger E9x og blir ikke fortrolig i de nye bilene. Det ser luksuriøst ut men det er så uvant.. Det var akkuratt dette jeg også tenkte. Vi får omdøpe fargen til "Bremsestøv" Haha.. Bremsestøv ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 6, 2016 Forfatter Share Skrevet September 6, 2016 33 minutter siden, Frode D skrev: Style 225 kler bilen godt, men er det større profil på F30? Uvant å se de med så mye dekk. Litt uenig med deg ang. E9x vs F3x interiørmessig, jeg digger E9x og blir ikke fortrolig i de nye bilene. Det ser luksuriøst ut men det er så uvant.. Det var akkuratt dette jeg også tenkte. Vi får omdøpe fargen til "Bremsestøv" Kjører originaldimensjon for F30. 225/40-19 og 255/35-19. Så ett hakk opp på profilen kontra E9x ja. Jeg har blitt litt mer glad i mer dekk i det siste Synes det er penere enn en ntynn stripe med gummi. Sikkert på grunn av at jeg nærmer meg 40 Jeg fant meg til rette så og si med en gang i F30en. Synes det også var kjekt med Alcantarainteriøret kontra skinn. Synes det er mer comfy. Synd de kun har ett alternativ mtp. farge. Kan jo godt være at det lysegrå interiøret jeg hadde i E91en gjorde sin del at jeg ikke trivdes så godt. Men det buede dashbordet ødela mye også. Hadde jo heller ikke skjerm. Bremsestøvlakkert Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 45 minutter siden, StigJ skrev: Kjører originaldimensjon for F30. 225/40-19 og 255/35-19. Så ett hakk opp på profilen kontra E9x ja. Jeg har blitt litt mer glad i mer dekk i det siste Synes det er penere enn en ntynn stripe med gummi. Sikkert på grunn av at jeg nærmer meg 40 Jeg fant meg til rette så og si med en gang i F30en. Synes det også var kjekt med Alcantarainteriøret kontra skinn. Synes det er mer comfy. Synd de kun har ett alternativ mtp. farge. Kan jo godt være at det lysegrå interiøret jeg hadde i E91en gjorde sin del at jeg ikke trivdes så godt. Men det buede dashbordet ødela mye også. Hadde jo heller ikke skjerm. Bremsestøvlakkert Lysegrått og uten navi har nok litt å si ja. Det er ganske stor forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 2 timer siden, StigJ skrev: Kjører originaldimensjon for F30. 225/40-19 og 255/35-19. Så ett hakk opp på profilen kontra E9x ja. Jeg har blitt litt mer glad i mer dekk i det siste Synes det er penere enn en ntynn stripe med gummi. Sikkert på grunn av at jeg nærmer meg 40 Jeg fant meg til rette så og si med en gang i F30en. Synes det også var kjekt med Alcantarainteriøret kontra skinn. Synes det er mer comfy. Synd de kun har ett alternativ mtp. farge. Kan jo godt være at det lysegrå interiøret jeg hadde i E91en gjorde sin del at jeg ikke trivdes så godt. Men det buede dashbordet ødela mye også. Hadde jo heller ikke skjerm. Bremsestøvlakkert Helt enig dekk og interiør! Hatt flere biler med skinn, men de blir lettere misfarget av olabukser og andre fargerike plagg + at det blir sykt varmt om sommeren. Alcantara er kjempemessig + at det også er veldig slitesterkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 16, 2016 Forfatter Share Skrevet September 16, 2016 DA fikk jeg endelig vasket dagligsliteren. Hatt en kranglete rygg med tilhørende sykemelding og vissvass. Så da har det blitt dårlig med bilpusling. Gikk til og med glipp av utstillingen/konkurransen på BMW CCN sitt landstreff (som jeg var med på å arrangere) pga av det Så det gjorde virkelig godt å få vasket skikkelig med tilhørende tørk, støvsugin, interiørtørking, vindusvask samt pålegg av Rain-X. Måtte ha den obligastoriske oppstillingen jeg har hatt med både Z4en og MINIen. Nei @Freakshow jeg trenger ikke å space mer Frykter at det er stor fare for at det blir omlakkering av felgene en eller annen gang... fupsaker, Thundercoil, Tollefsen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 haha! visste den kom! xD nei det ser smashing ut! men den felg fargen blir jeg ikke klokk på xD så er nok enig med deg angående lakkering av felgene (Y) Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 16, 2016 Forfatter Share Skrevet September 16, 2016 Ja du gjorde? Fargen er faktisk kul i skygge. Men med en gang sola skinner så blir de for lilla. Stig doesnt like.... Ivrig86 og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 17, 2016 Share Skrevet September 17, 2016 Looking good StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 17, 2016 Share Skrevet September 17, 2016 Nydelig, altså! Må bytte F20 med F30/31 en dag.. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 17, 2016 Forfatter Share Skrevet September 17, 2016 Tok meg en tur i kveldingen med kamera, stativ og så og si nyvasket bil :) Og et uredigert bilde av felg i fullt sollys (lav sol) Erlandhaugen, Torek og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 17, 2016 Share Skrevet September 17, 2016 Dette her er lekkert, Stig! Fin brukssenk, og de felgene der hadde jeg aldri trodd kom til å se så bra ut på F3x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 18, 2016 Forfatter Share Skrevet September 18, 2016 (endret) Takk for det @Torek Fornøyd med både høyde og hjulvalg. Fargen er jeg mer av og på med. kanskje en litt mer gull/kobber/messingtypefarge? Endret September 18, 2016 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå