teerex Skrevet Søndag kl. 20:05 Skrevet Søndag kl. 20:05 Er den store turboen en K26? Trodde de var i minste laget for sådanne effekter Har en K26 i båtmotoren (4,2L diesel). 290 hk er visst max. tuning på den. Men finnes vel i ymse varianter kanskje.
teerex Skrevet Søndag kl. 20:42 Skrevet Søndag kl. 20:42 (endret) Et par bilder til skrekk og advarsel (som om det skulle være nødvendig ). F07 530d med ca. 209k km som ikke akkurat har fått oljeskift så veldig ofte kanskje. Det kjedet hadde ikke lenge igjen å leve.... Bilder fra BM Connected Ltd. Endret Mandag kl. 21:03 av teerex
Otis Skrevet Mandag kl. 16:01 Skrevet Mandag kl. 16:01 Det virker å være en svært god/stor sammenheng med problemer og vedlikehold. Denne motoren er jo ikke ut innvendig. Den er jo fullpakket av sot partikler overalt. teerex reagerte på dette 1
Otis Skrevet Mandag kl. 16:05 Skrevet Mandag kl. 16:05 Her er et bilde fra min motor, ved ca 265kkm. Ingvaldsen, teerex og Øyvind L. reagerte på dette 3
teerex Skrevet Mandag kl. 23:29 Skrevet Mandag kl. 23:29 2010 N47, glideskinne gikk i oppløsning og tettet oljesilen. Bare flaks at motoren ikke havarerte. Bilde fra Bimmers på fjesboka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå