TRF Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 Vel, jeg tror bare det trengs et punkt for å forklare hva som står i den artikkelen: Han prater om en bensin motor. Det er heldigvis helt uinteressant her i dieseltråden. kurt85 og Hpi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Vel, jeg tror bare det trengs et punkt for å forklare hva som står i den artikkelen: Han prater om en bensin motor. Det er heldigvis helt uinteressant her i dieseltråden. Det var bra spotta, jeg så ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 Gasspjeld og vakum i innsuget er ikke noe vi driver med her inne Trond H. Olsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Ca hvor mye får du ut ved steg 4 på 525d E61 05 modell, hørt om pris hos deg bla på ny turbo. Men lurte litt på hva man får ut av det, for 'svogern' har kjøpt hus å skal selge og jeg har nå litt lyst på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 "Værsting" varianten av Steg 4 er planlagt til ca 300hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Av nysgjerrighet, hva vil prisen på noe sånt anslagsvis bli? Send gjerne PM om du gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Men da er det null problem med girkasse osv, for da begynner lommeboka fort å bli veeldig tom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 (endret) 300 hk? Alså kun 15 hk opp fra steg 2? Edit: Ser nå at det var for 525 Endret August 13, 2015 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Det er ca 55hk opp fra steg 2, for 525 og ikke 530 som du tenkte på. Men likevel er steg to en økning på 68hk fra 177hk til 245hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Noen glupinger her som har en teori om hvorfor jeg får massiv flatspot når mapsensoren er koblet til, men ikke hvis jeg drar av kontakten på den? Sensoren er ny og original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Må ikke lmm kodes til bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Snakker du map eller maf? Regner med det er maf=lmm som Otis er inne på for bilen funker vel dårlig med frakoblet mapsensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Jeg? Jeg snakker om mapsensor. Og det snodige er altså at den kun funker med den frakoblet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Det kan kan jo tyde på en feil en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 (endret) Når man snakker om MAP sensor. Hva skjer når denne er frakoblet? Kompenseres det med mer fuel eller noe? Vet at bilen går som et dass uten, så det er bare generell undring Glemte å koble den til igår når eg var ute me innsuget for å bytte pakningen til kjølevannet under innsuget. Ble en ganske grom lyd fra motoren(har erstattet bakre potte med rakt rør) Det var derfor jeg ble oppmerksom på at eg hadde glemt å plugge den i. Ja eg har glemt den noen ganger før også Endret August 14, 2015 av Trond H. Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå