Gå til innhold

Nürburgring tråden


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Snadder. Har noen her filmer fra når dere kjører på ringen? Tur til ringen blir nok en tradisjon nå håper jeg. Får være der litt lenger nestegang, kikke og kjøre masse. Sov på en koselig plass som heter Altenahr. Koselig liten plass i nærheten av ringen.

Her er en film fra en runde rundt nordsløyfen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Godt mulig det er spurt om dette tidligere men klarer ikke finne det..

Har kjøpt noen runder til jeg skal ned 15 Mai, sto i brevet at biler som ikke er Tyske må ha med forsikringsbevis, dere som har vært der, hva mener dem med det? Skal man ta med selve avtalen da?

Ser dem nevner litt ang støymåling, er dem kresne på støy?

 

Gleder meg sinnsykt til å prøve vogna noen runder der:smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt noe mer enn vognkort med, og har heller aldri vist noe til noen.

Er dette vanlig turistkjøring, eller trackday? Jeg har kun vært på førstnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på 5-6 trackdays og mange turistkjøringer de siste årene, men har aldri måttet vist noe dokumenter. Men jeg har alltid hatt de med, for er man uheldig kommer fort Polizei og de er svært glade i dokumenter... Ta med førerkort,forsikringsavtalen,grønt kort og et kredittkort med bra med penger på. Raserer du rekkverket går det fort 10 000, og det må betales før man får forlate området.

Støy på turistkjøring tror jeg er på 95db, men ser og hørest bilen normal ut når man kjører forbi vaktene på tur utpå så blir man ikke testet. På trackdays er grensa på 130db... :shock:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Føler det står en hel del i det brevet som ikke alltid blir fulgt opp 110%

Er turiskjøring ja.

 

Grønt kort?  Hehe, får ta med gullkortet :cool:

 

Kjørt en del i Tyskland, så har erfart dem er glad i papirer, pass osv de gutta der.

 

Tror vel jeg vipper over 95DB, men høres da ut på filmer at ikke alle har std tett eksos :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Noen som skal ned i påsken? Lurte på å ta en tur ned og titte litt på fredag da det er turistkjøring hele dagen fredag-mandag. Dessverre ser det ut som været er kjipt, med litt nedbør og kaldt. Bedre vær her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i går (utenfor vel og merke), og da var det kun e92 GTS-en som var der, så mulig den er fjernet.

Har aldri forsøkt å gå inn døren, så det vet jeg ikke noe om.

Fikk derimot en liten omvising hos Aston Martin, og fikk sett på både DB10 og DB11. Det var absolutt et hyggelig besøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det later til at alle nøyer seg med å stå utenfor :P

Men om ikke den aktuelle e36en står der er jeg ikke så interessert.. hmm.. Hvor kan den ha tatt vegen da? (om det skulle være tvil så snakker jeg om 1998 320d 24h bilen)

 

edit: må bare skryte av førsteklasses etteretning på bimmers.no. Jeg lurer på tilgang til en bil, og 4 timer senere får jeg svar at "jeg var der i går og da var den ikke der lengre" *tommelopp*

Endret av TRF-Racing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...