Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bare demonter hele hanskeromboksen (veldig lett og 6 stjerneskruer), så ser du klart og tydelig hvor det er gliper og hulrom, og da vet du hvor kabelen skal komme ut av lister/panel, hvordan du kan legge den og så ser du åpningene inn til spiller. Det som er mest jobb/knot, er når du skal skjule den ved bakseter og stappe den under pyntelisten langs gulv.

Jeg bare er, så får andre være.

Fin filosofi det :) Så lenge man har det bra med seg selv, så får resten renne ut i elven. Det er deg selv du skal leve med, og ikke hva alle andre tenker og mener.

............

Jeg skal ikke si hva jeg mener om F10 og om folk som kjøper dem...

Kjenner jeg alle som kjøper F10? Nope.

Var det et tåpelig utsagn? Yep.

Jeg kommer meg tydeligvis mye ut av huset og blir kjent med folk :)

Tenk om kvinnen jeg elsker mer enn livet, kjøper seg en F10. Da må jeg rett og slett dumpe henne. Selv om jeg ikke finner noe annet negativt med henne, er hun jo tydeligvis blåst. Hun vil jo kjøpe F10, for svarte!

Nei, Fredrik. Skulle likt å se trynet ditt om fruen din kom ut av AP-skapet. Da rakner nok hele verden for deg :P

Ellers er jeg enig i at vi må gi alle partiene som kommer i regjering en sjanse. Det er tross alt et demokrati, og det var tydeligvis sånn flertallet ville ha det. Det må vi respektere, enn hvor uenige vi er. Kanskje det fører noe godt med seg, og kanskje det ikke gjør det. Uansett vil folk finne ut av det og evt ombestemme seg. Mtp at det ikke bare er ett parti som alltid har vært i regjering, så er det klart og tydelig at folk endrer mening og vil prøve noe nytt. Det gir oss ikke rett til å dømme dem, men partiet i seg selv, kan vi dømme nord og ned, så lenge vi, personlig, ikke er enig med politikken deres.

Alle er vi forskjellige, med forskjellige meninger og behov, forskjellige steder i livet :)

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke si hva jeg mener om F10 og om folk som kjøper dem...

Kjenner jeg alle som kjøper F10? Nope.

Var det et tåpelig utsagn? Yep.

Jeg kommer meg tydeligvis mye ut av huset og blir kjent med folk :)

Tenk om kvinnen jeg elsker mer enn livet, kjøper seg en F10. Da må jeg rett og slett dumpe henne. Selv om jeg ikke finner noe annet negativt med henne, er hun jo tydeligvis blåst. Hun vil jo kjøpe F10, for svarte!

Nei, Fredrik. Skulle likt å se trynet ditt om fruen din kom ut av AP-skapet. Da rakner nok hele verden for deg :P

Hva iallverden er det du har røyket? Ikke si du føler deg truffet? :P

Fruen og jeg står på samme side politisk, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva iallverden er det du har røyket? Ikke si du føler deg truffet? :P

Fruen og jeg står på samme side politisk, heldigvis :)

Haha. Tar det meste med et smil, jeg. :) De fleste innleggene mine er ment humoristisk (som de fleste sikkert har fått seg). Ingenting er fritt for satire.

Men dro en metafor på det å skjære alle over én kam. Det er som regel feilslått politikk :P Både du og fruen kan, når som helst, endre politisk orientering. Verdt å huske på. For alt du vet, kan det være hun ikke tør å si noe annet.

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Tar det meste med et smil, jeg. :) De fleste innleggene mine er ment humoristisk (som de fleste sikkert har fått seg). Ingenting er fritt for satire.

Men dro en metafor på det å skjære alle over én kam. Det er som regel feilslått politikk :P Både du og fruen kan, når som helst, endre politisk orientering. Verdt å huske på. For alt du vet, kan det være hun ikke tør å si noe annet.

Hehe, ja mitt svar var like ironisk og det er bra det ble tatt slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare er, så får andre være.

Liker tankegangen!

Men, du er også, dårlig til å svare på pm :P :P

 

Politikkdiskusjonen skal jeg ikke legge meg opp i, men jeg stemte venstre (oops, har vel egentlig ikke lov til å si det?), kun for å stemme "motsatt" av alle andre. Men jaggu vant Høyre likevel. Jeg tror ikke på en drøy tidel engang av det vi blir lova, da det meste er tull som aldri kommer til å skje (den som ikke klarer å skjønne dette må være en sekk med poteter, like dum som en, i det minste). Ta bompengene som nevnt over feks, hva kommer til å skje? Går kanskje to år med lavere satser, så skytes de i været igjen for å finanisere noe annet tull.

Nok politikk fra min side i kveld.

Noen som vet hvilke pærer som sitter originalt i fjernlys på E36? :headbang: Skulle også likt å vite hva som sitter av blinklyspærer bak da disse ikke funker (orker ikke stikke og skru opp nå) :P

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... vi har en ganske interessant politisk situasjon hjemme hos oss. Man er ikke helt den samme personen hele livet og det er naturlig at man endrer seg med alder og livserfaring. Da jeg ble sammen med min bedre halvdel (for alt for mange år siden) var jeg en god del mer konservativ (les: blå) enn henne. Hun var venstrekvinne, i dansk forstand, noe som best kan sammenlignes med gamle Venstre og Høyre i Norge (altså forsiktig liberal med konservative grunnverdier). Jeg var mer i delelinjen mellom Høyre og det som den gangen var det ganske nye FrP. Ettersom årene har gått har jeg blitt vesentlig mindre liberal, mens min bedre halvdel har blitt vesentlig mer liberal. Hvis jeg skulle stemme idag (altså i Norge) ville jeg valgt AP med hjertet og Høyre med hodet (altså Høyre), mens min bedre halvdel uten tvil ville stemme FrP. Denne utviklingen fører naturligvis til mange interessante diskusjoner, men ender som regel opp i at vi er nogenlunde enige på nær noen detaljer (som ikke er så viktige i den store sammenhengen)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja tjo... Har faktisk lest alle tre bøkene... Så å se filmen blir aldri det samme.. Hadde liksom mine egne bilder i hodet ett å ha lest bøkene. Men filmen var grei den. Filmen er nok "tonet" ned en god del i forhold til bøkene. Hvis det er noen som skal se filmen uten å ha lest bøkene, vær obs... Filmen slutter "brått", uten forvarsel om "to be continued". Det kommer en/to oppfølgere som i bøkene. Jeg leste alle tre bøkene sånn rett etter hverandre, da hang jeg med. Kona mi som leste bøkene ett år før meg måtte vente mellom hver utgivelse. Er en 2015 utgave av Askepott... Moderne eventyr med kinky twist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har besiktiget og kjøpt 530DAT for en kamerat en gang. Sjekk dyselekkasjer og at bilen starter opp og går lett og pent. Er alt som skal er svartrøyken bak ikke tilstedeværende på full gass.

Ellers gjelder alle ting en gammel E39 stasjonsvogn er befengt med.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja tjo... Har faktisk lest alle tre bøkene... Så å se filmen blir aldri det samme.. Hadde liksom mine egne bilder i hodet ett å ha lest bøkene. Men filmen var grei den. Filmen er nok "tonet" ned en god del i forhold til bøkene. Hvis det er noen som skal se filmen uten å ha lest bøkene, vær obs... Filmen slutter "brått", uten forvarsel om "to be continued". Det kommer en/to oppfølgere som i bøkene. Jeg leste alle tre bøkene sånn rett etter hverandre, da hang jeg med. Kona mi som leste bøkene ett år før meg måtte vente mellom hver utgivelse. Er en 2015 utgave av Askepott... Moderne eventyr med kinky twist...

 

Du...vet du hvor det er tilbud på tamponger og mascara?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...