Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Prisklasse? Og sidenummer?

 

På side 38 finner du dette. Prisene varierer for hvor mye og hva som skal gjøres, men som utgangspunkt blir det billigere jo bedre lakken er i utgangspunktet. Det mest korrekte blir derfor å avtale en besiktigelse av bilen, så får du en sannferdig og korrekt pris! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forvent deg at det er noen billig jobb. 10-20 timer på en bil, produkter osv. Jeg driver med polering på hobbybasis, og jeg tar 2k for en bil. Og det er veldig billig, men jeg gjør det ikke for pengene. :)

Neida, jeg foreventer ikke full pakke for et par hundrelapper, godt klar over at det tar TID og at gode produkter koster massevis av penger. Men greit å vite om man snakker om 3-6000 eller 20.000+. Finnes jo detailingguruer som tar flere titalls tusen, det er hvertfall helt uaktuelt for min del (vet at hverken autospa eller carecenter.no havner på så mye).

 

Jeg reiser på jobb igjen om noen uker, da skal bilen bare vedlikeholdkjøres en gang i uka av familie. Kommer tilbake midt i sommeren, tenker kanskje jeg skal ta dette da, som en skikkelig sommerklargjøring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gamle BMWen på detailing hos en privatperson. En haug med vaskeriper bla. Bilen ble helt strøken, og med full polering, rens av interiøret, skinnkrem på alt av skinn så mener jeg at jeg betalte 3.500,-. I mitt tilfellet føltes det som å få ny bil, eller iallefall nylakkert bil, absolutt verdt pengene!

Endret av Rublings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg foreventer ikke full pakke for et par hundrelapper, godt klar over at det tar TID og at gode produkter koster massevis av penger. Men greit å vite om man snakker om 3-6000 eller 20.000+. Finnes jo detailingguruer som tar flere titalls tusen, det er hvertfall helt uaktuelt for min del (vet at hverken autospa eller carecenter.no havner på så mye).

Jeg reiser på jobb igjen om noen uker, da skal bilen bare vedlikeholdkjøres en gang i uka av familie. Kommer tilbake midt i sommeren, tenker kanskje jeg skal ta dette da, som en skikkelig sommerklargjøring...

Betalte 5000 ca for Ceramic Pro på Passaten. Det forskjellig pris om du vil ha "stage 1, 2, 3" dvs hvor mange lag du skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gamle BMWen på detailing hos en privatperson. En haug med vaskeriper bla. Bilen ble helt strøken, og med full polering, rens av interiøret, skinnkrem på alt av skinn så mener jeg at jeg betalte 3.500,-. I mitt tilfellet føltes det som å få ny bil, eller iallefall nylakkert bil, absolutt verdt pengene!

Navn? Fyr hos dcn? Gjerne på PM om du ikke vil legge ut navn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...