Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Rocker Tyskland i E39. Den fusker innimellom, da ved lavt turtall. Ellers kan den gå litt lavt på tomgang når den er varm. Noen som kjenner igjen disse symptomene? 520i. Funderer på å koste på den diagnose og evt fiks hos BMW her nede. Brukt ca en havliter olje fra Tynset og hit, ny rekord. Cruisefart er 160kmt, synes ikke det er å presse'n gamlefar for hardt :)

Og!

Hva er den tyske termen for høgger? :D

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rocker Tyskland i E39. Den fusker innimellom, da ved lavt turtall. Ellers kan den gå litt lavt på tomgang når den er varm. Noen som kjenner igjen disse symptomene? 520i. Funderer på å koste på den diagnose og evt fiks hos BMW her nede. Brukt ca en havliter olje fra Tynset og hit, ny rekord. Cruisefart er 160kmt, synes ikke det er å presse'n gamlefar for hardt :)

Og!

Hva er den tyske termen for høgger? :D

Kan det ikke være innsugsbelgen som har fått en sprekke/hull?

Ellers høres turen prima ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda bedre for oss med prøvetid! Fikk 3200 og 4 prikker for å ha kjørt 52 i 40-sona. På en vei med vegger på hver side, og en svær midtrabatt.. 

 

Den kan jeg slå. Ble tatt i 121 mens jeg hadde prøvetid, det ble 4900 og seks prikker. Godt de er borte nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel lite sannsynlig? Tross alt to forskjellige biler...

 

Det jeg tenkte også, men etter det jeg har sett så ser den veldig like ut. Kan være bare snakk om noen cm i forskjell. Litt dumt å bestille noe som er til f30 som viser seg å være for liten for E90. Er den for stor så gjør det ingen ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...