Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller man kan gjøre som resten av verden, sitte å se på at de dreper hverandre der nede. Orker ikke å engasjere meg i de krisene som er i Midtøsten, ja det er jævlig synd at uskyldige dør men det er intet nytt under solen der nede dessverre :(

helt enig, men når den irakiske hæren gjør rettrett mot 6 tusen soldater, da må dessverre noen steppe inn for disse udugelig jævlene, kurderne har tatt denne rollen og etter min mening så skulle den kurdiske regjeringen stengt grensene sine og latt disse jævelene drepe hverandre. De fortjener det rett og slett. 

Skrevet

Denne! 

20120901_183205-1.jpg

Hehe, en Lada forran en Norsk radarstasjon for 30 år siden hadde skapt haraball og spetakkel :P Litt som de Russiske ubåtene som snoka rundt i Norske fjorder på 80 tallet...

Skrevet

Hehe, en Lada forran en Norsk radarstasjon for 30 år siden hadde skapt haraball og spetakkel :P Litt som de Russiske ubåtene som snoka rundt i Norske fjorder på 80 tallet...

Haha, litt derfor jeg måtte putte en litt gammel tvist på dette bildet :) Fattern var utstasjonert på en radastasjon oppi nord, husker han fortalte om den evinnelige strømmen av russiske "fiske"båter som ankret opp i bukta nedenfor. Snålt det der :P

Skrevet

Haha, litt derfor jeg måtte putte en litt gammel tvist på dette bildet :) Fattern var utstasjonert på en radastasjon oppi nord, husker han fortalte om den evinnelige strømmen av russiske "fiske"båter som ankret opp i bukta nedenfor. Snålt det der :P

Hehe, ja Sovjeterne var noen nysgjerrige jævler :P Ikke vant dem den kalde krigen heller...

Er egentelig en ganske interessant historie hele den kalde krigen syens jeg :)

Skrevet

Hvis noen her skulle ha sansen for skrekkfilm så anbefales "Deliver us From Evil", går på kino i disse dager. Bør, som de fleste andre filmer, oppleves på kino med goood lyd, helt sjukt :D

Kan forresten også anbefale låta med samme navn som filmen, av Bullet for my Valentine for de som liker rock/metal ;)

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Skrevet

Nei, det var en aura av bmwsauce tripp her innne. At du ble _SÅ_ støtt av det jeg påpekte får være helt opp til deg. At du ikke har skutt så mye sa seg på en måte helt selv utifra ditt innlegg. Videre at du greide å treffe mynten med ca 70 skudds innsats kan jeg dog tro på, og det er noe helt annet (og ikke minst plausibelt mtp våpenets egenspredning og skytteren).

Mitt innlegg var egentlig en del lengre, med en litt hyggelig dog formanende bit. Tror det var like greit å kutte den delen.

Det var en aura av samhold og humur her, helt til du postet den kommentaren, har også sett deg kritisere mange brukere her inn og vil helst at du tar dette via PM neste gang du har noe å si til meg. Jeg vil ikke diskutere slike ting åpent :) 

Skrevet

Tror om hva? :P Selvfølgelig meget interessant, men får vel ikke noen ordentlige svar før disse menneskene får ordentlige ressurser.

Synd pengene som brukes på krig rundt om i verden, heller ikke kan brukes til forskning.

Når det gjelder universet osv så har jeg fundert på om big bang fortsatt pågår, ettersom tid er relativt og universet ekspanderer i en akselerende hastighet.

Så kan det vel være at vi er midt i eksplosjonen. Idk  :-k 

Livets gåter   8-[ 

Dette er et skritt i riktig retning http://www.dagbladet.no/2014/07/02/nyheter/kollokviumno/forskning/kjernekraft/russland/34122625/

Forskning på thorium reaktorer også.

Skrevet

Joda, men er det nok at et lite land som norge forsker på dette?

Kraftselskapene som driver kjernekraft i dag tar ut millarder i overskudd og invester i samme billige utdaterte teknologi.

Skrevet

Hva anbefales for iPhone når det gjelder offline muligheter og bilkart over Europa til navigasjon. Jeg har prøvd Google Map, men kartutsnittene er for små og det blir for mye tullball med mange kartutsnitt når man skal igjennom hele Europa. Vet noen om en fornuftig navigasjonsjonsapp som f.eks er basert på OpenStreetMap og som har gode offline muligheter?... :)

Skrevet

Hva anbefales for iPhone når det gjelder offline muligheter og bilkart over Europa til navigasjon. Jeg har prøvd Google Map, men kartutsnittene er for små og det blir for mye tullball med mange kartutsnitt når man skal igjennom hele Europa. Vet noen om en fornuftig navigasjonsjonsapp som f.eks er basert på OpenStreetMap og som har gode offline muligheter?... :)

Har selv Sygic på Android og er meget fornøyd med det, tror kanskje det finnes på apple, uten å være sikker.

men man må kjøpe kartet, men fungerer da utmerket offline.

Skrevet

TomTom til iPhone funker bra! Når jeg reiser nedover om en uke med en kamerat har han fått tak i noe til iPaden sin, så skal sjekke opp med han hva han har fått tak i, tror det var gratis!

eDit: 

Sygic Europe, selv skal jeg ha med TomTom'en bil GPSen min i tillegg:)

Ipad er fint for å få oversikt.

Skrevet

Jeg har brukt det billigste jeg fant på app store uten problemer. Selv om TomTom er noe av det bedre, koster det en god del også.

Skrevet

Har selv Sygic på Android og er meget fornøyd med det, tror kanskje det finnes på apple, uten å være sikker.

men man må kjøpe kartet, men fungerer da utmerket offline.

Sygic er rått, ja anbefale det jeg også. Ellers bruker jeg Nokia sin programvare nå, den er absolutt helt ypperlig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...