Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ganske så dritt. Litt sånn diffust opplegg med å legge igjen penger når det blir slike saker som dette. Går sikkert bra som oftest, men nå mener de at du ikke har lagt igjen penger og du har ingen bevis.

Skrevet

Det er det jeg vil ha en klarhet i. For da må de selv oppdatere informasjonen til gjestene. Men det blir vel ord mot ord.. Så jeg er vel taperen... Alt for usle 418 kr.. [emoji14]

Jaja, God Jul! :D

Skrevet

Hardbarka bmw-entusiast dette vil jeg tro[emoji23]

Tipper Halvor (og han som posta bildet) vet hvilken motor det er og at den ikke kommer fra e36?

Skrevet

Tipper JanErik1712112777111186 har temmelig rett her, godt observert med de forsterkningene på dempertårnet :)

Skrevet

Jaja, da var det (h)julaften! Tida flyr!

Hm.. Lov å spørre om hva slags musikk folket her hører på? Favoritt låt for tiden? Trenger noe nytt å høre på...

Skrevet

Var ute og sladdet og koste meg i natt i diverse næringsparker, og på vei rundt et hushjørne kommer det en Honda CRX (med targataket av...) skliende, og det ender med at støtfangeren hans treffer forskjermen min. Så nå har bilen nok et krigsarr...

Straffer seg å aldri bli voksen...

Observerte også en svart E34 med noen folk i. Kanskje noen rånere fra Bimmers?...

Skrevet

Jeg aner ikke hva det der er, men jeg vil likevel kalle meg en entusiast.

Hmm... trodde alle kunne kjenne igjen en m20 jeg [emoji28] er nok en b25, da insuget på den er litt "rundere" i buene enn b20 [emoji2]

God jul peepz!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...