Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stjerne i iskrystall er jo stas! :) Husker jeg fikk noe liggende da jeg kjørte opp til hytten i Kvitfjell i 2009 med min MB!

Skrevet

Bare jeg som opplever at takluka fryser igjen, selv om jeg kjører og har det varmt i bilen, når det blir mer enn fem minusgrader ute?  \:D/

Skrevet

Det er bare å lade det. Men kan godt hende dynamo er dårlig. Hva måler du på batteriet ved standby og i drift? Skal ha 14,5 ca når det lader.

Kjøpte batterilader hos Biltema, batteriet lader nå :D

Får håpe det gjør susen ^^

Skrevet

Noen som vet kort hva som må gjøres for å godkjenne e36 320 med 328 motor ? Og hvilket papirarbeid burde vært gjort før motor ble satt i bil ? :P

Skrevet

Ser ikke for meg det er så mye kjedeligere enn å vente på et helikopter som skulle vært her klokken 9 i dag...

Skrevet

Jeg var ute for et ganske rart vær igår, kjørte tidvis med minimal sikt, tåke tykk som graut og det var -8 grader for det meste..

Da jeg kom hjem var det skjegg på hele fronten av bilen, speil, grill samt ekstralys hadde et tykt lag med is :P For ikke å glemme stjerna jeg la ut bilde av inatt.

917b0c7e2f2e839ffebeaede44d0ad59.jpg

Jeg skulle også ønske at man hadde droppet veisalt i utgangspunktet slik at fuktigheten i lufta ikke hadde trukket ned på veien og man heller kunne fått et fint snødekke..

21ba387d731ad5ecf5195e90f2b9d80c.jpg

At jeg på vinterstid kjører motorantennen i toppen og kobler ut strømmen til motoren viste seg å kanskje være lurt da jeg parkerte for natten igår :)

7abb6980b470cb1c7119e7966b01bc01.jpg

Forøvrig så er km.stand 499 789km nå, det blir nok ikke å runde 500' i år.. Men ganske tidlig på nyåret!

Skrevet (endret)

Trivelig at telenor får en feil på sentralen sin i dag, som ikke kan rettes før den 13. Januar!  Hvertfall siden jeg skal ha festligheter her i morgen... 

Edit:
Kom på at jeg kan løse det med ene tvillingkortet og en gammel tlf! Bruke den som hotspot med det mobile nettverket :D

Endret av Robkill
Skrevet (endret)

Fyy for et føre det var her i går... Skulle hjem fra Sverige, endte opp med å sitte i en dal å vente på strøbil sammen med 8 biler...

Da jeg prøvde å komme meg opp (kom overraskende langt) og ikke kom meg lenger, så begynte bilen bare å skli bakover! Noe av det verste jeg har vært med på... Fikk heldigvis lurt bilen mot grøften for bedre grep så jeg fikk stoppet bilen.

Strøbiln hadde sikkert 100 for å greie bakken mens han strødde.

5799494fae2ec3ea8adc86e196391b63.jpg

Var framfor bilen framme på bildet (venstre felt) og skled helt ned hit igjen...

Endret av eriksen76
Skrevet

Det kan lønne seg å ha med kjetting på vinterstid når man er på tur, jeg har det med i standardutrustningen :) Litt tørrtrening på gårdsplassen hjemme i å legge på, så går det på 5 minutter ute på veien :)

Skrevet

Noen som vet noe om Lexus her?

Har en RX400h der dørene låser seg automatisk når bilen blir brukt. Har valgene mellom om den skal slå seg på i 40 km/t eller når bilen settes i gir. Kan dette fjernes uten koding hos Lexus?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...