fish Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Æ e en lokalpatriot, sjøl om æ e en nordlæning i Skien. E ett stort BMW miljø her og mange gromme bygg kommer fra Skien/Porsgrunn. Men her er mer enn BMW og SSP. Ett lokalt customfirma, Custom Bikes & Parts e åsså velkjent, til og med utenfor Norges grenser. Gjengen på CBP har bygget 4 custombygg for Motörhead. http://www.varden.no/nyheter/sjekk-hva- ... -1.6662494
SweetBMW Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Se på'n Jørgen spiller Transport Tycoon. Så jævlig tøft! Husker jeg spilte det for mange år siden <3
Kvasi Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Noen som kan svare på dette: Om man har ADSL, og får internett via vanlig telefonkontakt, kan man da miste hastighet om signal sendes gjennom kobberkabel i lengre strekinger? Hastigheten bestemmes av lengden på kabelen mellom huset og nærmeste sentral. Jeg bor et steinkast fra sentralen og får 12mb linje, mens foreldrene mine som har ca 1 mil linjelengde ikke kan få mer enn 3mb. Okeei.. Jeg bor også et steinkast fra sentralen, og har i snitt 14-15mb... En kompis bor, tja, 4-5km unna... Han ligger på rundt 1,5mb... Er ikke bare lengden som har noe å si, mye gammel kobber med dårlige skjøter rundtomkring og det drar også ned. Ørten naboer som konstant makser ut linja kan også gå ut over makskapasiteten på sentralen.
Jørgen Lie Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Spiller egentlig ingen rolle for min del Jeg har mer enn nok
Jordfræsar Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Æ e en lokalpatriot, sjøl om æ e en nordlæning i Skien. E ett stort BMW miljø her og mange gromme bygg kommer fra Skien/Porsgrunn. Men her er mer enn BMW og SSP. Ett lokalt customfirma, Custom Bikes & Parts e åsså velkjent, til og med utenfor Norges grenser. Gjengen på CBP har bygget 4 custombygg for Motörhead. http://www.varden.no/nyheter/sjekk-hva- ... -1.6662494 Tilfeldig at linken har 666 i seg?
316 Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 http://m.amobil.no/artikler/asus_transf ... ime/104590 Denne skal jeg ha!!!
Clerion Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Var fett da Men, blir jo mer og mer likt en Notebook?
Fredrik Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Æ e en lokalpatriot, sjøl om æ e en nordlæning i Skien. E ett stort BMW miljø her og mange gromme bygg kommer fra Skien/Porsgrunn. Men her er mer enn BMW og SSP. Ett lokalt customfirma, Custom Bikes & Parts e åsså velkjent, til og med utenfor Norges grenser. Gjengen på CBP har bygget 4 custombygg for Motörhead. http://www.varden.no/nyheter/sjekk-hva- ... -1.6662494 Kult... jeg vet ikke med de andre gutta i AC/DC, men Brian Johnson regnes for å være rimelig "carnut". Han kjører jevnlig veteranbilløp/race i statene, der han også bor (Florida). Da Johnson ble intervjuet i Top Gear fortalte han litt om interessen for biler og hvorfor spesielt eldre Mini´er med skyvevinduer er praktiske... http://www.youtube.com/watch?v=bztVph_OwtM
flobben Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Mitt inntrykk er at de bilene som er chippet og har mye hk og moment sjelden går like godt som de bilene som er levert med tilsvarende effekt originalt.Effekten er jo gjerne der, men jeg tror selv det ligger i at en bil som er levert med for eksempel 200hk originalt har også utveksling osv som matcher dette. En chippet bil har ikke dette, så selv om effekten er der vil den ikke bli utnyttet ordentlig. Jeg chippet en 320d 136hk til 160 hk og mer nm enn en 320d 150hk. Den gikk ikke like bra som en 2002 modell for å si det slik. Det er hvertfall helt sikkert. En jeg kjenner med e60 530d gikk og skrøt til flere da jeg kjøpte min 535d at han ikke skjønte hvorfor jeg gadd det når det bare var å chippe en 530d, så hadde man bil som gikk bedre og mye billigere. Jeg har kjørt bilen hans. Den gikk langt ifra bedre.... Jeg tror dette avhenger litt av hvem man bruker også. Min Hartge virker som går bedre en orginale 320d. Så vidt jeg har skjønt så er det veldig mye donald hester ute når man snakker om trimming. Folk får jo nesten 100hk mer bare av å bytte luftfilter høres det ofte ut som. Tror mange av de litt mer useriøse tunerene ofte oppgir litt mer effekt. Antagelig fordi alle andre gjør det, og ingen "gidder" å kjøre en chip som skal gi lavere effekt, selv om den kanskje er mer realistisk.
flonoen Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Kjør forsiktig gutter, hadde vært leit om noen herifra taket med bilen...Kult ///M-bord: http://www.behance.net/gallery/M-Table/2561563 Tror jeg vet hva jeg skal gjøre hvis jeg finner investor. Begynne å produsere jævlig mye fet bilstæsj selv. Få det produsert i Kina og selge det over hele verden. Ser for meg så mye stæsj at det er nødt til å ble skikkelig bra... Få noen til å lage en vegghylle som er likt bordet, ca en meter brei, så har du allerde fått en kjøper her. Ikke stikk ut i garasjen og finn noe gammelt avkapp som du skrur sammen og maler med bengalakk, det gidder jeg desverre ikke betale for
flonoen Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Det er trist at du har ett slikt inntykk av meg, kan ikke se at jeg har snakket så mye om det her i tråden men! Men en forklaring kan være at veldig mange her inne er ekstremt sensetive for mine uttalelser og pirker opp i det minste detaljer! Da er det kun klartekst som funker som svar for meg og det kan i noen tilfeller få meg til å fremstå som et skrytete rasshøl!Jeg kan ikke se at jeg har snakket negativt om andre her inne helt uprovosert så det er trist at du går til det steg! Leser litt i tulletråden, og du har ikke gitt meg noe inntrykk av å være et skrytete rasshøl. Om du har en e91 med 260 hester, så synst jeg nesten du har lov til å være litt stolt over bilen din. Tror nok heller disse gutta her bare liker å erte litt, siden det jeg har merket er at det er veldig lett for at du overreagerer litt, som du sier det selv! Du fyrer for ingenting, no offense, og det er sikkert flere enn meg her inne som synst det er hysterisk morsomt! Men bilen din er det ingenting å utsette på!
noekult Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 316: Så den selv og tenkte det samme! For en gadget! Tror laptop veldig snart er helt overflødig. Men hvordan skriver man ut, finnes det apps for skanner og printer....? flonoen: Ja, selvsagt er kvalitet veldig viktig
awt Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 En pad-dings erstatter ikke en PC, den kan gjøre det aller meste en PC kan, men klarer ikke å erstatte den 100%. En kamerat av meg har den saken der, og jeg hadde tatt litt hardt i om jeg sa den ble mye brukt.
Anbefalte innlegg