-Roger- Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 M-variantene ble aldri leveret med justerbart. Men andre demperere som er kortere og andre fjærere som hørere til. Ergo M-fjærerer uten M-dempere fører til ødelagte dempere.Hadde du klart det fredrik? Tror ikke det er problem for standard dempere å takle m-sport Fjører. De er ikke så mye kortere Har senket biler 40 mm tidligere uten at demperne tok skade av det på 1-2 år før jeg solgte bilen hvertfall...
Azeton Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 M-variantene ble aldri leveret med justerbart. Men andre demperere som er kortere og andre fjærere som hørere til. Ergo M-fjærerer uten M-dempere fører til ødelagte dempere.Hadde du klart det fredrik? Tror ikke det er problem for standard dempere å takle m-sport Fjører. De er ikke så mye kortere Har senket biler 40 mm tidligere uten at demperne tok skade av det på 1-2 år før jeg solgte bilen hvertfall... Ikke du, men lest flere som har hatt det problemet. så anbefaler ikke det oppsettet
flobben Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Min bedre halvdel kjører bedre bil enn jeg gjør... sånn er livet... Trodde du bare hadde en bil jeg Fredrik
evi Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Hvor mange kaffepauser kan man ha i løpet av en arbeidsdag, med samvittigheten i behold? Er på den tredje nå..
Dirty Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 M-variantene ble aldri leveret med justerbart. Men andre demperere som er kortere og andre fjærere som hørere til. Ergo M-fjærerer uten M-dempere fører til ødelagte dempere.Hadde du klart det fredrik? Tror ikke det er problem for standard dempere å takle m-sport Fjører. De er ikke så mye kortere Har senket biler 40 mm tidligere uten at demperne tok skade av det på 1-2 år før jeg solgte bilen hvertfall... Ikke du, men lest flere som har hatt det problemet. så anbefaler ikke det oppsettet Tar nok ikke noe mer skade en å bruke senkefjærer, men ja det er en billig og jalla løsning som er mest utbrett på 318 kebabvogner
Hansh Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Oslo sentrum er ganske nådeløs mot nordmenn som ikke kjent i byen... Med så mange enveiskjøringer, er det lett å bli tungt frustrert hvis en av veiene stenges for veiarbeid. Det er jo som kjent veiarbeid konstant i Oslo sentrum, og gamle veier stenges stadig og nye åpnes opp til flere ganger i året - du skal oppdatere kartet ditt rimelig ofte på GPSen... Verste er de nye tunnellene fra vest til øst, bom på en avkjøring og du havner i en ukjent bydel. Har kjørt her hele livet og klarer alltid å peile meg tilbake på riktig vei, men for ukjente folk er Oslo S sannsynligvis diaréfremkallende...Lukeparkering er jeg rå på alene og når det ikke er bil bak meg som venter. Ser noen på, får jeg helt prestasjonsangst og driter meg som regel ut... Etter mange år med ca. 5 m. lang Volvo stasjonsvogn så digger jeg å kjøre E28, parkering er lek (selv om man ikke ser hvor mye man har å gå på når man rygger pga. lav bagasjerom). Gamle Minien og MX-5en min var helt lættis å parkere med, gleda meg faktisk til å parkere hver gang da jeg hadde de bilene... Jeg drømmer om en Porsche 997 Carrera S, men hun vil heller ha en F30 335i.... Min 3. favoritt-Porsche (må være Mk1!), etter 964T og Carrera GT - bra valg, håper du får en slik en dag! ^^ Sist gang jeg og Julianv samt et par andre var i Oslo endte vi opp i trikkesporet. Til og med feil retning Var i nærheten av Spektrum. Tror jeg vet akkurat hvor du mener, og gjett hvorfor! Er en plass i nærheten av Spektrum hvor det er veldig dårlig skiltet at det ikke er lov å fortsette rett frem, men lært det nå! - For øvrig klart å gjøre omtrent akkurat det samme i Gøteborg en gang -Heldigvis går det normalt ganske så bra når jeg er ute og kjører i fremmede byer, men har nok blitt ganske vant til det og lært meg å ikke stresse selv om det skjer mye mens man prøver å finne veien.
Jordfræsar Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Hvem har sagt at trav ikke er underholdende? http://www.side2.no/underholdning/article3324940.ece
Fredrik Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Hvordan man tolker ting her inne, er du igjen et prakteksemplar på. ingenting kan bli tatt med humor eller en enkelspøk. Det er noe som er veldig synd for deg. At du syns at jeg blåser meg opp av den grunn er helt fjernt! igjen.. det er du som er problemet ikke meg. Jeg er krass både mot meg selv og alle andre. Dine innlegg oser ikke akkurat av respekt for andre mennesker for å si det på den måten... og med respekt i denne sammenhengen mener jeg den voksne varianten... høflighet, anerkjennelse, dannelse etc. Jeg kan snu på problemstillingen å spørre deg om du ville ha oppfattet det som morsomt at jeg forsøkte å henge deg ut her inne med bl.a utidig bruk av personnavn (som er ulovlig) og etterfølgende spydige/sarkastiske innlegg. På toppen av det hele får du også høre at du ikke er humoristisk nok fordi du ikke synes at det er morsomt. Infantil og umoden oppførsel kalles slikt og dette er absolutt et større problem for deg enn for meg. På den annen side kan enkelte former for humor være vanskelig å formidle på et forum som dette med mindre man i det virkelige liv færdes i de samme sosiale kretser/lag/nettverk. Hvis underforståtte poenger og evt. bakenforliggende felles forståelser og aksept for hva som er morsomt mangler kan spesielt ironi og sarkasme bli oppfattet feil av mottakeren. Vi har temmelig mange eksempler på at slike meldinger har slått feil her inne. Du skriver at du er krass mot deg selv og andre. Det er nettopp dette jeg reagerer mest på. At du er krass (skarp/ubarmhjertig) mot deg selv gir deg ingen rett til å være slik mot saksløse fremmede mennesker. Hvis du var mer positiv, inkluderende og ikke minst vennlig mot andre mennesker er jeg helt sikker på at du også får lyst til å være mer snill mot deg selv. Det er best slik... iallefall bedre enn ungdommelig krasshet mot alt og alle.
Dirty Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 hvor står det at det er ulovlig å bruke personnavn? Jeg har sett deg bruke det korrekte navnet til wicky her inne gjentatte ganger? Gi meg link eventuelt, fant ikke reglene ?
wicky124 Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Er forskjell på å være voksen og arrogant...
Fredrik Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 hvor står det at det er ulovlig å bruke personnavn? Jeg har sett deg bruke det korrekte navnet til wicky her inne gjentatte ganger?Gi meg link eventuelt, fant ikke reglene ? Det er viktig at vi respekterer personvernloven her inne. Brukernes identiteter skal ikke offentliggjøres uten at personene det gjelder har innvilget til dette. For min del er fornavn ok, men ikke etternavn, bilder eller andre koblinger og relasjoner som til sammen kan gi en full personprofil. Sjikanering av dette slaget er ulovlig og helt klart noe vi bør unngå. Såvidt jeg vet har moderatorene også en klar oppfatning av dette og ber om at bruken av navn begrenses til nicket (f.eks "Fredrik"). Jeg har respektert dette når det gjelder Wicky siden den siste runden med utestengelser fra moderatorene.
Fredrik Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Er forskjell på å være voksen og arrogant... Igjen handler dette om hvordan man oppfatter innleggene (type: lese bibelen som fanden gjør det). Kjenner jeg deg?...
wicky124 Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 personvern loven sier at man kan bruke navnet til vedkommende så fremt personen har opplyst dette selv... Du har jo skrevet fullt navn i "hvem er vi" tråden på forumet? Men den redigerte du 11 ganger... sist gang igår... Du må jo ta ett hint Fredrik... Er ikke bare jeg som "krangler" med deg... Når det er flere personer som klager på din oppførsel og væremåte på forumet så er det kanskje noe galt med deg og ikke alle andre? Ikke tolk dette som en trussel slik som sist gang... vi bare diskuterer
Fredrik 90 Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Jeg kjører ofte bil i Oslo og jeg må si at jeg ser ikke helt problemet, gjelder bare å følge med å være på høgget Men når det er sagt så tror jeg det finnes storbyer som er enklere å orientere seg i enn Oslo når det kommer til bilkjøring, f eks Gøteborg hvor jeg synes kjøringen gikk som en lek. Eneste jeg er surrer med i Oslo trafikken er at jeg har en tendens til å kjøre inn enveiskjørte gater, her i byen har vi kun en enveiskjørt gate så de enviskjørte skiltene er noe jeg ikke ser etter av gammel vane. Men jeg glemmer ikke da jeg og dama kjørte i Oslo med E39en jeg hadde, da jeg ved en feil kjørte inn mellom trikkeperongene på Solli Skjønte ingenting, det gjorde sikkert ikke alle de som sto å venta på trikken heller da det plutselig kommer en bil. I sommer så rota jeg og en kompis noe jævlig rundt opp i Gamlebyen, det der Olsenbanden strøket på Kampen da vi skulle til Bergheim som lå "rett bak" Greit for oss med liten 3-serie, men for han med svær Tahoe var det værre med snuing og styring i trange overparkerte gater. Så til annet: Fornavn ser jeg ikke noe problem med å utveksle, da jeg også har fornavent mitt i nicknavnet. Men etternavn bør holdes ute av forumet, også ting som telefonnummer og regnummer. Jeg pleier å sladde regnr på bildene av bilen min som jeg legger ut, ikke for å holde min identitet skult men for å unngå at det kan utnyttes av andre på internettet. Det at andre forumbrukere leker detektiver for å finne ut hvem vi andre er synes jeg ikke er noe problem, så lenge det holdes borte fra forumet hva de finner ut. I dagens samfunn med Facebook og alt så er det vanskelig å unngå slikt. Men å skrive at enkelte er arbeidsløse og fattige (lav inntekt funnet i skattelister) er totalt uakseptabelt Dine innlegg oser ikke akkurat av respekt for andre mennesker for å si det på den måten... og med respekt i denne sammenhengen mener jeg den voksne varianten... høflighet, anerkjennelse, dannelse etc. Jeg kan snu på problemstillingen å spørre deg om du ville ha oppfattet det som morsomt at jeg forsøkte å henge deg ut her inne med bl.a utidig bruk av personnavn (som er ulovlig) og etterfølgende spydige/sarkastiske innlegg. På toppen av det hele får du også høre at du ikke er humoristisk nok fordi du ikke synes at det er morsomt. Infantil og umoden oppførsel kalles slikt og dette er absolutt et større problem for deg enn for meg. Personlig så tar jeg han med en klype salt, har jo for lenge siden oppdaget at vedkommende ikke har så veldig mye fornuftig og konstruktivt å komme med. Han har også lagt sin elsk i en hver tid å forsøke å erte opp meg og noen ganger klarer han det og andre ikke(kommer alt ann på dagsformen min). Jeg ser ikke på det som noe problem, kun umodene harmøse barnestreker Men han vet inderlig godt at hvis han går over streken og blir personlig så blir han staks rapportert til moderator.
Anbefalte innlegg