Kvasi Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Har et gammelt pioneer anlegg jeg. Kostet 7000 for 14 år siden. Spiller godt nok Er det som er viktigst, at du er fornøyd
Thewiz Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 At folk bruker 10 000 kroner på lydkabler overasker meg!
Kvasi Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 At folk bruker 10 000 kroner på lydkabler overasker meg! De har mye lån og seriøst lite peiling på hva de holder på med vanligvis..
Kvasi Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Og enda mer. Kevlarmellomtoner funker http://www.youtube.com/watch?v=wdebGzgS ... playnext=1
Nytern Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Innimellom er det kjipt å bo i leilighet, f.eks når man vil spille litt høyt om natta
Kvasi Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Innimellom er det kjipt å bo i leilighet, f.eks når man vil spille litt høyt om natta Jeg har tømmerhus. Det anbefales..
Nytern Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Tømmerhus er kult, men da må det være ok isolert Bodde i tømmerhus fra 1800-tallet engang første året her på Tynset, det var ikkje bra Oh, og forresten! Har du bilde av kåken?
Kvasi Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Tømmerhus er kult, men da må det være ok isolert Bodde i tømmerhus fra 1800-tallet engang første året her på Tynset, det var ikkje bra Oh, og forresten! Har du bilde av kåken? Mitt er ikke ok isolert, gamle vinduer osv.. Når det en skjelden gang er både skikkelig kaldt og vind samtidig får jeg svi. Men det fins jo strøm.. Har hatt etpar pckrash så er faktisk litt i tvil om jeg har bilder av utsiden av huset. Stereoen/stua finnes selvsagt ( ) på nett.
Nytern Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Høres koselig ut alikevel Har en greie med gamle tømmerhus, de lever litt mer enn nåtidens reisverker. Mulig jeg er snål! Stereobilder hadde vært kult ja, virker som at du har hatt litt diverse:) Edit: Måtte bare få med at vi faktisk brukte 1.5sekk daglig på oppvarming av tømmerkåken vi bodde i. Det er mye tror jeg?
Kvasi Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Snål nei. Gamle hus knirker, det har jeg til gode å høre fra stålstendere og gipsvegger.. Stereofronten er ikke såå spennende, men har hatt litt forskjellig her: Hegel H4A mk2 SE Nye klD forsterkern til Micromega Midgard AW 250
flobben Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Bruker selv focal, har ikke bilde tilgjengelig, men her er noen jeg fant på nett Focal jmlab electra 936 Front Focal jmlab electra cc901 center Bak høyttalerene fant jeg ikke i farten. Reciever Pioneer sc-lx82 Ser storebroren til fronthøyttalerene mine ligger ute på finn nå(946), veldig lyst til å handle de, og sette de jeg har foran nå som bakhøyttalere, men dama mener det er unødvendig.
Fredrik Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Innimellom er det kjipt å bo i leilighet, f.eks når man vil spille litt høyt om natta Teknologien har jo etterhvert kommet langt på hodetelefoner. Det er ikke det samme, men et ganske godt alternativ. Kvasi: Litt av en oppsetning du har der...
Yngvejos Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Det var et pent oppsett Kvasi. Mitt er ikke fullt så spennende: Abrahamsen V6, En småmodifisert Electrocompaniet ec 4.5, Sunfire 300~2, XTZ subber og DM601 S3 høyttalere. Slik så det ut tidligere. Var godt å få bort litt utstyr.
Anbefalte innlegg