Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
At folk bruker 10 000 kroner på lydkabler overasker meg!

De har mye lån og seriøst lite peiling på hva de holder på med vanligvis..

Skrevet

Tømmerhus er kult, men da må det være ok isolert :P Bodde i tømmerhus fra 1800-tallet engang første året her på Tynset, det var ikkje bra :)

Oh, og forresten! Har du bilde av kåken?

Skrevet
Tømmerhus er kult, men da må det være ok isolert :P Bodde i tømmerhus fra 1800-tallet engang første året her på Tynset, det var ikkje bra :)

Oh, og forresten! Har du bilde av kåken?

Mitt er ikke ok isolert, gamle vinduer osv.. Når det en skjelden gang er både skikkelig kaldt og vind samtidig får jeg svi. Men det fins jo strøm.. :)

Har hatt etpar pckrash så er faktisk litt i tvil om jeg har bilder av utsiden av huset. Stereoen/stua finnes selvsagt ( :P ) på nett.

Skrevet

Høres koselig ut alikevel :D

Har en greie med gamle tømmerhus, de lever litt mer enn nåtidens reisverker. Mulig jeg er snål!

Stereobilder hadde vært kult ja, virker som at du har hatt litt diverse:)

Edit: Måtte bare få med at vi faktisk brukte 1.5sekk daglig på oppvarming av tømmerkåken vi bodde i. Det er mye tror jeg? :lol:

Skrevet

Snål nei. Gamle hus knirker, det har jeg til gode å høre fra stålstendere og gipsvegger.. :)

Stereofronten er ikke såå spennende, men har hatt litt forskjellig her:

Hegel H4A mk2 SE

IMG_1104.jpg

Nye klD forsterkern til Micromega

50066d1242417622-hjemme-hos-qrt-micromega-pw-400-besok-cimg4524.jpg

Midgard

48706d1239215992-hjemme-hos-qrt-cimg4380.jpg

48705d1239215943-hjemme-hos-qrt-cimg4378.jpg

AW 250

50067d1242417754-hjemme-hos-qrt-micromega-pw-400-besok-cimg4520.jpg

Skrevet

Bruker selv focal, har ikke bilde tilgjengelig, men her er noen jeg fant på nett

Focal jmlab electra 936 Front

1647qzco2jdl4jao2wwn.jpg

Focal jmlab electra cc901 center

hv9ia5fcsw1l32x0czkj.jpg

Bak høyttalerene fant jeg ikke i farten.

Reciever Pioneer sc-lx82

88rvlouw3c1q2a2l0hp3.jpg

Ser storebroren til fronthøyttalerene mine ligger ute på finn nå(946), veldig lyst til å handle de, og sette de jeg har foran nå som bakhøyttalere, men dama mener det er unødvendig. :evil:

Skrevet
Innimellom er det kjipt å bo i leilighet, f.eks når man vil spille litt høyt om natta :D

Teknologien har jo etterhvert kommet langt på hodetelefoner. Det er ikke det samme, men et ganske godt alternativ.

Kvasi: Litt av en oppsetning du har der... :)

Skrevet

Det var et pent oppsett Kvasi. :)

Mitt er ikke fullt så spennende:

Abrahamsen V6, En småmodifisert Electrocompaniet ec 4.5, Sunfire 300~2, XTZ subber og DM601 S3 høyttalere.

IMG_9344.jpg

Slik så det ut tidligere. Var godt å få bort litt utstyr. :P

IMG_1288.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...