flonoen Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Har ikke bmwccn avtale med Unison? Når jeg går inn på unisonforsikring.no ser det ut som jeg MÅ velge en rabattavtale for å få sjekket priser, og bmwccn dukker ikke opp i lista over samarbeidspartnere.
flobben Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Jeg har kjørt den perfekte luksusbilen, W140 CL600 V12. Beste motoren jeg har vært borti, ikke den beste å ha service på Gikk på rundt 2 liter milen bare på cruising, men den dro noe inn for jævlig når man ga gass. Enig her gitt.... har noen timer i en slik selv. Vi var på en god utflukt i Spania med den også. Dæven hvor lett det ble fart på den, og den gir seg jo aldri. Husker vi fylte 75 liter med bensin på den, da hadde vi 1/4 tank igjen når vi stopper for å fylle. De som hadde denne kjørte ofte Spania-Norge, og på langtur så kunne de få den ned i 1.4-1.5, på bytur så gikk det glatt godt over 2 liter Skal sies at med doble vindusruter, masse tjukke tepper så var komforten veldig bra. En bekjents 740ia var ikke helt i samme klasse selv om den også hadde doble vinduer. W140 var nok veldig godt dimesjonert
wicky124 Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Har ikke bmwccn avtale med Unison?Når jeg går inn på unisonforsikring.no ser det ut som jeg MÅ velge en rabattavtale for å få sjekket priser, og bmwccn dukker ikke opp i lista over samarbeidspartnere. Du må ringe dem...
wicky124 Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Optimisten sin det..http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33445423 Ser ikke hvorfor denne ikke er verdt mer enn de andre rustvrakene som ligger ute... gamle s-klasser er på vei opp i pris..spesielt ute på kontinentet... Er bare i Norge slike klassikere undervurderes...
Erebus Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 280 SE er tørst og treig. Og ikke kupe? Fantasipris. Du får ikke 18.000 euro for den på kontinentet liksom. Kanskje 30.000. Wickster: Allroad 2.7bt?
rublings Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Jeg har kjørt den perfekte luksusbilen, W140 CL600 V12. Beste motoren jeg har vært borti, ikke den beste å ha service på Gikk på rundt 2 liter milen bare på cruising, men den dro noe inn for jævlig når man ga gass. Enig her gitt.... har noen timer i en slik selv. Vi var på en god utflukt i Spania med den også. Dæven hvor lett det ble fart på den, og den gir seg jo aldri. Husker vi fylte 75 liter med bensin på den, da hadde vi 1/4 tank igjen når vi stopper for å fylle. De som hadde denne kjørte ofte Spania-Norge, og på langtur så kunne de få den ned i 1.4-1.5, på bytur så gikk det glatt godt over 2 liter Skal sies at med doble vindusruter, masse tjukke tepper så var komforten veldig bra. En bekjents 740ia var ikke helt i samme klasse selv om den også hadde doble vinduer. W140 var nok veldig godt dimesjonert Sant det, rimelig god luksus. Små, kule detaljer på den jeg kjørte også (vet ikke om det er standard); "Styrepinner" som reiser seg i hjørnene på bagasjerommet når du setter bilen i revers, slik at du skal kunne se hvor baken slutter Når du trykket på en knapp for å åpne bagasjelokket så spratt det ut en sjult "list" du skulle holde på, slik at du ikke ble skitten på fingrene
wicky124 Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Jeg har kjørt den perfekte luksusbilen, W140 CL600 V12. Beste motoren jeg har vært borti, ikke den beste å ha service på Gikk på rundt 2 liter milen bare på cruising, men den dro noe inn for jævlig når man ga gass. Enig her gitt.... har noen timer i en slik selv. Vi var på en god utflukt i Spania med den også. Dæven hvor lett det ble fart på den, og den gir seg jo aldri. Husker vi fylte 75 liter med bensin på den, da hadde vi 1/4 tank igjen når vi stopper for å fylle. De som hadde denne kjørte ofte Spania-Norge, og på langtur så kunne de få den ned i 1.4-1.5, på bytur så gikk det glatt godt over 2 liter Skal sies at med doble vindusruter, masse tjukke tepper så var komforten veldig bra. En bekjents 740ia var ikke helt i samme klasse selv om den også hadde doble vinduer. W140 var nok veldig godt dimesjonert Sant det, rimelig god luksus. Små, kule detaljer på den jeg kjørte også (vet ikke om det er standard); "Styrepinner" som reiser seg i hjørnene på bagasjerommet når du setter bilen i revers, slik at du skal kunne se hvor baken slutter Når du trykket på en knapp for å åpne bagasjelokket så spratt det ut en sjult "list" du skulle holde på, slik at du ikke ble skitten på fingrene W140 er artig... masse smågreier her og der ja
wicky124 Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 280 SE er tørst og treig. Og ikke kupe? Fantasipris. Du får ikke 18.000 euro for den på kontinentet liksom. Kanskje 30.000. Wicky: Allroad 2.7bt? Sant nok..380SE er vel verre...utrolig nok.. Jeg hadde faktisk 280SE for en del år siden..morro bil faktisk.. sort med sort skinn...solgte den for 10k..haha Og joda...2,7BiTurbo...neste vinter... Må bli kvitt bilene jeg har nå først og kjøpe meg leilighet..hmm...
Erebus Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Haha, konge. Digg... Hvorfor ikke S4 2.7? den er fet den...
wicky124 Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Men en ikke-fornuftig bil... må ha luftfjæring..ellers hadde jeg kjøpt a6TQ....
Marius2002 Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Hmm BMW-look-a-like Kia.. http://www.autoblog.com/2012/02/28/kia- ... -facebook/
Fredrik Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Ser ikke hvorfor denne ikke er verdt mer enn de andre rustvrakene som ligger ute... gamle s-klasser er på vei opp i pris..spesielt ute på kontinentet... Er bare i Norge slike klassikere undervurderes... W126 280SE opp i pris på generell basis på kontinentet? Det vil jeg se før jeg tror på det. Mon ikke du blander modellen sammen med W123 280CE? Den modellen er helt klart på vei opp i pris (som alltid med toppmodellene). Det er plenty med W126 modeller der ute og skal de være interessante å betale ekstra for handler det om coupémodellene eller til nød 500/560SEL med alt utstyr og i mint condition med den rette fargecomboen. Forøvrig... det er ikke så lenge siden Der Checker kjøpte en W126 300SE i prima stand til ingen penger. Disse bilene får man med andre ord stadig nesten slengt etter seg i Tyskland.
FredrikE24 Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Hadde planer om å handle en 280SE 83 modell som første bil for en del år siden, var og så på en superpen en, gått 144 000 og flott blåfarge med et flott interiør! Hadde sluppet litt på klarlakken på taket. Dessverre hadde den kamaksel problemer og med den økonomien jeg hadde da, var ikke det noe tema å bytte dette. Gikk ganske bra, var ikke akkurat noe kjøremaskin som E24n min er, men likte den. Laaaangt flott panser, masse fancy utstyr og greier! Var litt "båtete" å kjøre så den innbyr seg ikke selv til å gi jernet og kjøre fort på svinga Ultimate cruisetralla spør du meg
Fredrik 90 Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Deilig vær her nå, sol fra skyfri himmel og 16 varmegrader Har kjørt med takluka oppe på vei hjem fra jobb og folk går i t-skjorte, møtte to pene E30er også
Anbefalte innlegg