Fredrik 90 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Fattern har kjørt Karasjok-alicante med Ford Excursion så tilbake Excursion er grise råe biler, kunne glatt hatt en slik selv med V10 Men å kjøre med Amerikansk bil nedover i Europa er ett sjansespill, ryker noe så er deletilgangen nærmest fraværende! Fra og med Danmark og nedover så er Amerikansk ganske ukjent, er bare oss "bønder" her i Nord som har lagt sin elsk på amcars.
Marius2002 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 ... Fra og med Danmark og nedover så er Amerikansk ganske ukjent, er bare oss "bønder" her i Nord som har lagt sin elsk på amcars. Såpass.. Hvordan har det seg at det et "ukjent" nedover? Og hvorfor har bøndene lagt sin elsk på disse? Jeg personlig er ingen Amcar elsker, men det heller ikke relevant.
Azeton Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Jeg så ingen annen amcar enn Fatter sin Excursion og en annen norsk dude som hadde SRT-10 i spania det året jeg bodde der :
Marius2002 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Jeg så ingen annen amcar enn Fatter sin Excursion og en annen norsk dude som hadde SRT-10 i spania det året jeg bodde der : Hmh, jeg lærer noe nytt hver dag Trodde amcars var like "kjent" over hele Europa jeg. Og har heller ikke tenkt over det når jeg har vært i Frankrike...
Lars89 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Nedtur å komme tilbake til 5-10 grader når man har hatt 30-40 i en uke. Savner det totale kaoset i Juba litt jeg
flobben Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Fattern har kjørt Karasjok-alicante med Ford Excursion så tilbake Excursion er grise råe biler, kunne glatt hatt en slik selv med V10 Men å kjøre med Amerikansk bil nedover i Europa er ett sjansespill, ryker noe så er deletilgangen nærmest fraværende! Fra og med Danmark og nedover så er Amerikansk ganske ukjent, er bare oss "bønder" her i Nord som har lagt sin elsk på amcars. Kjenner noen som kjørte fra litt utenfor Malaga til Oslo og tilbake hver somer. De har vel egentlig gjort det de siste 20 åra. De første åra kjørte de en s280 Som senere ble byttet til en s600c med denne kom de plustelig mye lenger hver dag. Har sittet på en god del turer med denne, både i Norge og i Spania. En helt rå bli. Siste dem gjorde var å bytte til en e280cdi siden 600 ble kortet ned betydelig på ring3 i Oslo en sommer for noen år tilbake. denne var er visst nesten like bra å kjøre opp og ned til spania med i følge eier. Mangler selvfølgelig en del krefter, men komforten var omtrent den samme.
Azeton Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Hvilken bil er den siste merca der? Tror det er noe sånt fadern har nå
fish Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Hehe... Noen som påstår at Hikkass er kjedelige biler? !
liffi Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 W126 bil husker jeg. hadd en slik engang. w126 "Lorinser" med manuell. skjelden vare
Fredrik 90 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Såpass.. Hvordan har det seg at det et "ukjent" nedover? Og hvorfor har bøndene lagt sin elsk på disse? Jeg personlig er ingen Amcar elsker, men det heller ikke relevant. Ja det er faktisk sant, så f eks en Ford Expedition i Paris! Den var Norskregga Også så jeg en Jeep Cherokee på Derrick en gang Fetten min hadde med ungene til Legoland da vannpumpa gikk på hans 2005 Suburban 8,1. Han torde ikke kjøre bilen uten vannpumpe så ringte til veihjelp, de kom en en Mazda pickup bergningsbil da de hørte det var en Chevrolet (Trodde sikkert det var en sånn liten korea sak som det kryr av i Danmark) Hos Chevy-verkstedet sto de bare å klødde seg i huet, en slik Chevy hadde de aldri vært borte i, og deler til den hadde de iallfall ikke Måtte få sendt ned pumpe fra Bergheim i Drammen, dyrt visst nok Eller som fettern min sa det "Chevrolet i Danmark er ikke det samme som i Norge, der sto vi med den forvokste Suburbanen omringet av rare små plastikk bokser på fire hjul"
knut_olestad Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Det er mye Mondeo i det designet. Hvorvidt det er bra eller mindre bra er jeg faktisk usikker på... Aldri har vel uttrykket "shit happens" passet bedre... http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10060916 Har du sett den neste generasjon Mondeo? Ikke styggeste bilen på veien akkurat http://cars.uk.msn.com/news/new-2012-20 ... ow#image=8
fish Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Har du sett den neste generasjon Mondeo?Den er på grensa til sexy faktisk Djiizzes... Du burde få deg ett "ligg", snarest...
knut_olestad Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Har du sett den neste generasjon Mondeo?Den er på grensa til sexy faktisk Djiizzes... Du burde få deg ett "ligg", snarest... Jeg endra den, for å glede deg
Fredrik Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Excursion er grise råe biler, kunne glatt hatt en slik selv med V10 Men å kjøre med Amerikansk bil nedover i Europa er ett sjansespill, ryker noe så er deletilgangen nærmest fraværende! Fra og med Danmark og nedover så er Amerikansk ganske ukjent, er bare oss "bønder" her i Nord som har lagt sin elsk på amcars. Amerikanske biler er i Europa stort sett et nordisk fenomen (minus Danmark), men amcars er av en eller annen grunn også ganske populære i Sveits. Det finnes også mindre amcar miljøer i Tyskland, men iom. at de allierte militære sonene (okkupasjonssonene fra annen verdenskrig) har fått mindre betydning med årene har også de amerkanske militære basene blitt mindre og dette påvirker amcar miljøene.
Fredrik Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 ....Er du Norsk statsborger så kan du vel kjøpe bil i Norge hvis det er billigere (utrolig nok) og kjøre den på Norske skilt i Danmark Det avgjørende i slike saker er ikke hva slags nasjonalitet man har, men hvor man offisielt bor. Jeg er registrert som utvandret i det norske folkeregisteret og innvandret i det danske folkeregisteret. Ergo kan jeg i likhet med alle andre som er bosatt i Danmark ikke kjøre utenlandske biler i Danmark (det finnes dog transitregler, men det er mer spesielt). Jeg kan derimot kjøre utenlandsk bil i Norge så lenge jeg ikke er registrert som innvandret tilbake til Norge. Her er reglene imidlertid svært strenge og man bør virkelig vite hva som er tillat å gjøre iht. reglene.
Anbefalte innlegg