CV-Erik Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Kan si det var problematisk å komme seg hjem fra jobb idag på SOMMERDEKK !! var smart å la om på mandag. så åssen det gikk! måtte gå i ca 30min hjem. tørte faktisk ikke å kjøre ned siste bakken, så da var det bare å ta beina fatt www.yr.no
Robkill Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Kan si det var problematisk å komme seg hjem fra jobb idag på SOMMERDEKK !! var smart å la om på mandag. så åssen det gikk! måtte gå i ca 30min hjem. tørte faktisk ikke å kjøre ned siste bakken, så da var det bare å ta beina fatt Leiv da, bruker du 30min derifra? Tar jo 10min om man spankulerer sakte men sikkert Refererer da til tlfsamtalen hvor du fortalte at du sto ved fjellkrysset!
liffi Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 30 min jo. var i min egenverden å var godt på vei mot Jokern så måtte pent snu, å da gikk jeg tilbake mot skolen å inn i det nye boligfeltet. skulle poste et brev, men glemte jo det da jeg ikke skjønte hva jeg skulle på jokern.. skjønner ikke helt hva jeg drev med
///FredriK.S Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Skulle i utgangspunktet tro at kun nærlys måtte ha automatisk høydejustering. Ekstralys skal tross alt kun være på når langlysene er på. Ja... det virker logisk (også i forhold til ditt svar Sofa). Så var det utfordringen med at ingen BMW egentlig ser fin ut med ekstralys... eller har noen et godt eksempel? Et godt eksempel skal bli, med at det ikke blir fint på BMW. Monterte dette en gang tidligere i vinter. Er orginale hella xenon lys til 7-8.000 mener jeg det var
Kjennern Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Jeg må ikke ha Xenonlys og vår "danske" E46 har selvfølgelig ikke slike lys, men jeg er ingen ungsau lenger og bruker briller... så Xenonlys er absolutt ønskelig ja... Xenonlys i kun fjærnlysene sier du Erik... finnes det spesielle DIY kit for slikt?... Bare husk at xenon lys i fjernlys bruker tid på å tenne skikkelig. Kan fort ta 3-5 sekunder før de når maks lysstyrke. Hadde det på E39en min, men fjerna det siden jeg syns de brukte for lang tid på å få maks lys. Var dog veldig bra lys når de først var på.
Shattered Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Fy faen for vær! Gått med bøsse + kjørt hjem igjen Sliten, ja!
Robkill Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 30 min jo. var i min egenverden å var godt på vei mot Jokern så måtte pent snu, å da gikk jeg tilbake mot skolen å inn i det nye boligfeltet. skulle poste et brev, men glemte jo det da jeg ikke skjønte hva jeg skulle på jokern.. skjønner ikke helt hva jeg drev med Hahah! Du har virkelig vært i din egen verden du! Nye boligfeltet er hvertfall helt på bærtur Vurderte å hente deg, men var akkuratt ferdig med en varm kopp kakao som måtte nytes
Jordfræsar Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Kjøp hvertfall kvalitets xenon som tenner på sekundet kontra jalla som bruker flere sekunder. Fant et kit i USA som er kvalitet og skal tenne på sekundet. Rundt tusningen uten mva.
SofaKingFresh Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Skulle i utgangspunktet tro at kun nærlys måtte ha automatisk høydejustering. Ekstralys skal tross alt kun være på når langlysene er på. Ja... det virker logisk (også i forhold til ditt svar Sofa). Så var det utfordringen med at ingen BMW egentlig ser fin ut med ekstralys... eller har noen et godt eksempel? Et godt eksempel skal bli, med at det ikke blir fint på BMW. Monterte dette en gang tidligere i vinter. Er orginale hella xenon lys til 7-8.000 mener jeg det var Sånne lys vi har på Amaroken det Lyser rimelig greit de. Det burde dem jo egentlig til den prisen
Jørgen Lie Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Noen trøndere her, som f.eks kjenner til eller vet om Steinkjer Bil ?
S.Hafsmo Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Er det lov med ettermontert xenon i fjernlys da? Er ganske sikker å at det kun er tillatt dersom lykta er godkjent for xenon. Bl.a. tror jeg ikke du kan montere xenon i ikke-xenon ekstralys.
Fredrik Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Bare husk at xenon lys i fjernlys bruker tid på å tenne skikkelig. Kan fort ta 3-5 sekunder før de når maks lysstyrke. Akkurat dét er jo et veldig vesentlig poeng da. Jeg forstår godt at du ble frustrert i din E39 når det tok såpass lang tid å få skikkelig lys. Kvalitetslys er med andre ord tingen, men 7-8K vil jeg ikke betale for ekstralys til min gamle E46. Hva koster evt. lovlige kvalitets Xenonlys for montering i fjernlysene til en E46? Jeg vil ikke kjøre med ulovlige lys... det blir for dumt i min alder. Alternativt hva koster kvalitets Xenon ekstralys i prisklassen under Hella?
hypah Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Nei, det er ikke lov Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Erebus Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 I din alder...40 er det nye 29 fredrik, visste du ikke det
-Roger- Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Kan du ikke følge medbruktmarkedet og kjøpe brukte orignale xenonlykter da Fredrik?
Anbefalte innlegg